/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Billige refleks-veste - hvor ?
Fra : bne
Vist : 677 gange
200 point
Dato : 02-02-05 08:56

Jeg mener at have set et tilbud på refleksveste for nyligt - men kan ikke huske hvor.... nogen der kan hjælpe ?
Vi skal have en flok spejdere på natløb i et befærdet område, og ønsker at udstyre hver patrulje med et par veste - så de bedre kan ses.

Accepteret svar
Fra : tjantzen

Modtaget 210 point
Dato : 02-02-05 09:05

Jeg mener at have set dem i netto...

ellers laver de dem på 3M i Glostrup
Prøv at ring og hør om du ikke kan købe et parti.

mvh
Thomas

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 02-02-05 09:14

I føtex har de dem til en 50'er...og vist også i Bilka?!

Mvh
Palle Jensen

Kommentar
Fra : lally

Dato : 02-02-05 09:52

hej.

her er en mulighed: http://www.cyouaps.dk/dk/nyhed2.htm

hilsen lally

Kommentar
Fra : mina1234

Dato : 02-02-05 10:53

jeg hved det faktisk ikke beklager.

hilsen mina

Kommentar
Fra : dova

Dato : 02-02-05 12:32

Butikker med heste og rideudstyr har også refleksveste.

mvh dova

Godkendelse af svar
Fra : bne

Dato : 07-02-05 08:23

Det var netop NETTO - men det krævede besøg i flere butikker, og held, at finde en glemt kasse på et lager.....
Tak for svaret tjantzen.

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 07-02-05 09:02

Ja og i denne uge er det SuperBest som har dem på tilbud...og i næste er det sikkert ALTA, eller....

Men hovedsagen er jo du fik hvad du søgte.

God tur ud i natten!

Mvh
Palle

Kommentar
Fra : bne

Dato : 07-02-05 09:12

Hej pallenoc
Du kan læse et referat på denne side www.spejdernet.dk/kjellerup - midt på siden står noget om et referat, klik der og læs; der er nogle fædre, onkler, bedstefædre osv der får svært ved at imponere ungerne med deres beretninger fra soldatertiden..... 'Nå!, jamen bedstefar, så skal du høre hvad jeg lavede på spejderturen !' ... - og ungerne går i 5., 6., 7. og 8. klasse....
Det gamle ord om at man kan 10 gange hvad man selv tror og 20 gange hvad ens mor tror - det passer på disse unger, de var TRÆTTE, men havde den der udefinerlige udstråling 'HER kommer jeg - jeg KAN hvad jeg vil !!'
Mvh
BNe