/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Til miritdk - tak for hjælpen.
Fra : bennymanden
Vist : 320 gange
100 point
Dato : 02-02-05 00:35

Der er også lige en erkendtlighed til dig <mirit> - det var det problem som du beskrev med min firewall, jeg slog den fra og fik opdateret, comp. skal jo alligevel genstartes efter opdateringerne, og så er firewall jo med igen.

Tak for indsatsen mvh Benny

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 100 point
Dato : 02-02-05 09:56

godt bennymanden- nogen gange ligger man og roder og ved jo godt osv osv - men ender i en ond cirkel
( det er jeg i hvertfald rigtig god til )

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 02-02-05 11:02

Bennymanden - er du sikker på at den firewall er med igen automatisk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-02-05 11:06

emesen - det er jo opdatering til sp2 - så det skulle den søreme da gerne være ... hvis bennymanden da husker at slå den til igen

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 02-02-05 14:14

<mirit> det var nu ikke en opdatering til sp2 - den har jeg stadig til overvejelse
det var almindelige sikkerhedsopdateringer, alle dem jeg blev tilrådet for nogle dage siden af <arlet> - jeg har hele tiden fået den der fejlmeddelelse når jeg prøvede, men da jeg så slog min firewall (sygate) fra, så kom de ind uden problemer.
Jeg har kørt længe med automatiske opdateringer slået fra, så i aftes da jeg fik dem til at kunne komme ind, ja, så kom der faktisk 21 nye opdateringer, det var både "vigtige" og "kritiske" og en masse "sikkerheds" - men nu skulle alle være på plads.
<emesen> den sygate firewall jeg kører med ser i alt fald ud til at komme med igen efter genstart, den får sit "aktive" ikon nede i proceslinien, og når jeg kører musen hen over den skriver den "aktiv - normal" så den ser ud som den plejer.
Jeg har nu altså stadig et problem med noget som installerer sig selv, mere om det senere på dagen i et nyt spørgsmål

mvh og god dag
Benny

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 02-02-05 14:20

..... den person som hjalp mig forleden, hans navn skulle have stået her:
Citat
<mirit> det var nu ikke en opdatering til sp2 - den har jeg stadig til overvejelse
det var almindelige sikkerhedsopdateringer, alle dem jeg blev tilrådet for nogle dage siden af (HER) Jeg har kørt længe med automatiske opdateringer slået fra, så i aftes da jeg fik dem til at kunne komme ind, ja, så kom der faktisk 21 nye opdateringer, det var både "vigtige" og "kritiske" og en masse "sikkerheds" - men nu skulle alle være på plads.

hans navn er åbenbart "forbudt" her på kandu. - det er ikke første gang jeg bemærker at der bliver en TOM plads der hvor hans navn bliver skrevet

Benny

Godkendelse af svar
Fra : bennymanden

Dato : 02-02-05 15:39

Tak for svaret miritdk. - vi lukker og slukker her
.... de andre problemer kommer der mere om senere

mvh Benny