/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Hvordan emesen ? Hjælp !!!!
Fra : natmaden
Vist : 591 gange
221 point
Dato : 01-02-05 22:50

ØV jeg er simpelt hen brændt fast her, og jeg tror at jeg må overgive mig
Hjælp mig emesen !!
https://www.klasselotteriet.dk/default.asp?ID=22
Ja jeg tror at jeg er kommet på dybt vand !!

Hov det er også et forkert link.
åh nej og maden er brændt på.
Hjælp mig emesen.....please !!!
skal jeg søge asyl på fredriksberg ??
http://www.kandu.dk/dk/spg/59738
Hjælp eller jeg ender som gammel morgenmad !!!!!

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 01-02-05 23:16

Det kræver vist en Jysk-hurtig-hjerne .. hvad er egentlig problemet .. jeg har lige vundet 7000 til en tur med DSB !
/PG

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 01-02-05 23:23

Problemet er et fotoalbum som jeg fik lagt ind under tips.
nu fornemmer jeg at jeg skulle være blevet under dynen.
tipset var sådan ikke lige det værd som, det syntes som
Hvis du vandt så tillykke, og tag lige mig med.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-02-05 00:11

Der er ikke sket noget endnu - men hold lige fingerene fra det tip, mens jeg undersøger hvad der kom ind på min comp. Min Norman viruskontrol pev lidt.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-02-05 09:30

er det linket herfra der er lidt uha med ?????????
http://www.kandu.dk/dk/spg/59131

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 02-02-05 10:17

Det virker fint hos mig. og jeg har ikke fået nogen klager fra noget andet.
men hvis Eyvind's gør , så må der jo være en grund.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-02-05 16:46

Øh nå - så er det måske de tvivlsomme billeder jeg forsøgte at lægge ind.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 02-02-05 17:51

Nåe bare rolig , jeg tror, nej jeg er helt sikker på at emesen, kan hjælpe.
Men han er vist blevet væk i Aldi

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-02-05 18:32

Eyvind nu skal du også hjælpe emesen

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 03-02-05 04:28

Troede at det var emesen der skulle hjælpe Eyvind.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-02-05 10:32

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 03-02-05 16:21

ÆV - jeg kan ikke se frække film på mit CF-kort via min nye kortlæser.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-02-05 16:24

- så er der vel heller ikke mere galt emesen ???????????

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 07-02-05 23:05

Jow der er Mirit.............
Jeg har flere styresystemer på min HD
Win 2000 gik ned med mand og mus.
Win XP gik ned da jeg ville redde win 2000
Jeg har nogle backups som jeg ikke kan genindstallere fra 28/1-05
Så nu kører jeg på en hurtig indstalleret XP uden noget.
Men ellers går det godt.
Jeg har sat et TV-kort i den nye comp - men der er ingen frække film.

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 221 point
Dato : 07-02-05 23:08

emesen og andre mænd - trængslerne dukker op når der skal eksperimenteres

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 07-02-05 23:41

Uden eftergivende, opfindsomme, og eksperimenterende mænd,
havde en vaskemaskine heddet en grukedel
og der havde været uendeligt meget mere vaskepulver at vælge mellem !

Eyvind syntes at vide alt hvad emesen foretager sig, nu har han også taget pusten fra emesens pc !
Eyvind -> Du kan da tune ind på kanal kbh. Den passer med ,
når kandu ikke virker om na- natten ??tænke-tænke?? ...!!!! RASMUS !!!!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 07-02-05 23:45

Nåe nej - det var nu ikke naturfilm jeg tænkte på.............nærmere nogle frække biler.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-02-05 00:39

arghhhhhh -

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 08-02-05 00:43

Æh bruger mest de gule fra HT, der er både plads til sofa og badekar

Syntes nu at http://www.jalbum.net/ er et fint bekendskab.

Tænker at lukke tråden.
Jeg har virkelig fået en opgave her. http://www.kandu.dk/dk/spg/59172

Godnat eller godmorgen, og sov godt zzo

Jørgen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-02-05 10:18

jaja det ser ud til at du virkelig er kommet ind i et andet spørgsmål natmaden - god fornøjelse og godmorgen/formiddag herfra

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 08-02-05 10:49

Nåe ja - men det ser da ud til at være en lille let opgave - desværre har jeg ikke tid foreløbig ellers....

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 08-02-05 14:20

Ja-Ja ! Det jo ikk' sår'n lige at løse, når nu tingene virker 1 sted på b-one og ikke et andet.

Godkendelse af svar
Fra : natmaden

Dato : 08-02-05 14:49

Tak for svaret miritdk.
Fornemmer at det må være et svar, man kan lære noget af !
jeg vil i alle tilfælde lige afprøve det

Ps. Husk lige, at selv om i sikkert, så inderligt godt ville,
   så kan I ikke stemme på mig i dag!
      Natmaden.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-02-05 17:54

takker og - øv ville da gerne stemme på dig natmaden

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 08-02-05 19:00

OK ! Takker og bukker
Du kan jo starte med at lave en daglig tråd på 200 point.
du kalder den bare 'De daglige point til Natmaden'.
Så om ca. 4 år. når jeg er i tv og alle bladene, med mit nye party.
siger alle folk, - "Nej ! Er det ikke ham Natmaden, som miritdk giver 200 point om dagen ?' -
Resten køre sikkert af sig selv.

Nogen af mine mål bliver helt sikkert.
Gratis tøjvask, flere vaskerier.
Send de ledige i vaskerierne.
Billig transport.
Giv de ledige en budcykel.
Dobbelt løn til alle der hedder miritdk
Ja... Jeg har mange planer.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-02-05 19:12

du må for filan da have slået hovedet da du bukkede natmaden

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 08-02-05 19:22

Jeg kan love mindst lige så meget for 100 point om dagen.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-02-05 19:25

valgløfter emesen

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 08-02-05 19:25

Nå du underbyder hva' emesen. Så husk lige at kvalitet koster
Det kan du jo se, når du leger med dine biler, øh kikker

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 08-02-05 19:33

Få lige din røde dims op af skraldespanden, og få den til at virke.
Bagefter skal jeg se om jeg kan finde en stilling til dig (siddende bag et rat)!
)

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 10-02-05 19:56

Den røde dims er afleveret til Blutinum på Østerbro for rep/test.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-02-05 09:42

emesen til Blutinum ??????? Hva´filen er det ?????????????

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 11-02-05 20:52

Bluetinum er et af de fabrikater som ALDI forhandler, men som regel et tilbud.
http://aldi.dk/index_dk.htm > Aldi aktuelt > 16-02-2005

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-02-05 00:37

hmmmm - synes bestemt jeg havde svaret her - men altså er det en DIMS til bluetooth såvidt jeg kan se - og sådan en leder jeg med lys og lygte efter - giv besked hvis du falder over en - men ikke noget med aldi og defekte varer

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-02-05 10:58

http://www.sandberg.it/worldwide/
produktsøgning = bluetooth
Jeg kender ikke så meget til Bluetooth.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-02-05 11:23

emesen tak for linket - men fandt ikke lige noget jeg synes lignede - det jeg søger er forresten ikke bluetooth - men sådan en lille ekstern DIMS (aner ikke hvad den hedder sådan en) til at sætte på mobilen der netop ikke kan bruge bluetooth ellers.
Sandberg har forresten mange gode tilbud - har kigget på dem før
Nå håber at finde frem til dimsen trods alt
god formiddag/middag

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 12-02-05 19:57

hvilken telefonmodel er det.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-02-05 21:53

Det er nok en LG 3'er - vil jeg tro.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 13-02-05 00:56

Virker de ikke kun i Jylland
Den er sikkert sjov at eksperimentere med, masser af knapper og ingen skruer.

Mirit du skal jo ikke købe noget, før at du ved hvad der kan brugers til din model.
og hvis der ikke fulgte en cd mad din mobil, så skal du sikkert på nettet og hente.
programmer til den, drivere er ikke nok. øh har kun set 2 forskellige.
min eger C65, bruger IR, købte en IR-USB-DIMS. til 299.-
Det virker da men det er en meget svigtende forbindelse.
Sikkert min egen fejl !
Når det virker. har jeg mobilen som et netværksdrev i stifinder.
Og ved siden af et program til at bruge mobilens gprs,
hvilket vil sige at sms,intenet,mail osv. Kan bruges fra pc gennem mobil.

LG 3 emesen... og det tænker du om merit ,,,
nu laver hun nok ikke mere grafik til dig

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 13-02-05 00:57

cd mad

en cd med til din mobil,

skulle der stå

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-02-05 03:00

natmaden - jo det er en LG 8120 - men fortrød lidt jeg ikke købte en med infrarød - det er der problemet ligger med den dims det må så være en IR et eller andet dims
VED den findes - det er bare mig der ikke kan finde den - øv.
håber du - og emesen sover godt - jeg fik et tæt forhold til sofaen og en gang feber oven i - så det er surt at sidde her lige sådan før det bliver morgen

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 13-02-05 18:33

Mirit kender ikke lige telefonen, men det er da til at finde ud af.
Jeg er lidt i et tidspres i dag, men hvis du vil, vil jeg da gerne hjælpe dig!

kikker forbi her i morgen middag

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-02-05 18:35

godt nok natmaden - ses

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 13-02-05 19:51

Citat
godt nok natmaden - ses

Du vist en være en hva' mirit.
Visuel kontakt kræver mere end kandu
Og så bor du vel på grønland og giver mad i morgen
Hvis du derimod er på island, så giver jeg en tur i tivoli, i morgen

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 13-02-05 21:22

hahahahaha - hvorfor anede jeg lige der kom en bemærkning efter den lille linie

Ja lige i øjeblikket kunne man forledes til at tro jeg boede på grønland - det bare sner og sner og alt er hvidt - men må skuffe dig - holder mig her i nordsj - også om det så sner og gør ved

Hmm kunne da godt lige bruge en tivolitur - men det er lidt dyrt at tage til island først - så venter til vejene er tilgængelige og dagene er lange - så er tivoli jo sikkert lige sagen