/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
hjælp
Fra : qwedsazxc
Vist : 469 gange
100 point
Dato : 01-02-05 22:34

jeg har tidliger stillet dette spørgsmål http://www.kandu.dk/dk/spg/59646

og har nu fundet ud af af min nye bærbar ikke kan finde min router.

ved ikke lige hvad mere jeg skal sige så bare spørg

vær venlig at skære det ud i pap for mig

Accepteret svar
Fra : severino

Modtaget 110 point
Dato : 01-02-05 22:57

Det er dejligt at du skaber en forvirring ved at åbne flere tråde over det samme spørgsmål, istedet for at gå ind i det eksisterende, og uddybe dit spørgsmål, og kommentere de svar der er kommet.

Den slags normade skribenter bliver i reglen ignoreret til sidst.

Kommentar
Fra : qwedsazxc

Dato : 01-02-05 23:05

okey min ven men hvorfor skrev du så noget her inde hvis du ikke kunne hjælpe mig

Kommentar
Fra : severino

Dato : 01-02-05 23:08

Fordi jeg ville have dig til at fortsætte i den tråd du har startet!

Kommentar
Fra : qwedsazxc

Dato : 01-02-05 23:11

kan det ikke være lige meget

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 02-02-05 10:21

Er det en helt ny router - og hvad er det for en?

Kommentar
Fra : qwedsazxc

Dato : 02-02-05 17:25

nej det er ikke en ny router
jeg ved ik hvad den hedder men jeg kan sige hvad der står på den

mærket er belkin 2,4 ghz - 802,11b wireless

og bærbaren er den som netto lige har solgt, hvor de siger at det er en Wireless LAN 802.11b/g

Godkendelse af svar
Fra : qwedsazxc

Dato : 05-02-05 13:45

Tak for svaret severino.