/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Jeg slal bruge noget sjovt ang.militæret
Fra : Mille35
Vist : 1827 gange
220 point
Dato : 01-02-05 22:10

Jeg slal bruge noget sjovt ang.militæret... svove joks,film,citater mm er her nogen der kan hjælpe

Kommentar
Fra : computersmeden

Dato : 01-02-05 22:20
Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 01-02-05 22:22

Er det sjovt, computersmeden???

MVH
Hanne

Kommentar
Fra : Mille35

Dato : 01-02-05 22:23

ikke lige det jeg mangler

Kommentar
Fra : Mille35

Dato : 01-02-05 22:24

min svigersøn kom ind i gå... såjeg mangler lidt sjov og balade

Kommentar
Fra : goldkat

Dato : 01-02-05 22:31

Værsgo' Mille 35: http://miljokes.com/

Kommentar
Fra : computersmeden

Dato : 01-02-05 22:40

ok da, hvis du ikke kan se det "sjove" i den måde man behandler personelet i de Danske forsvar så se da denne http://www.po6333.dk/images.asp?cat=11

Kommentar
Fra : computersmeden

Dato : 01-02-05 22:48

Det satans militær

--------------------------------------------------------------------------------

Sad lige og læste en sød lille historie i morgenavisen.
En ung gut havde sammen med et par andre fyre lavet et indbrud i et bilværksted, hvor ungersvendene havde udset sig en Jaguat til en værdi af 700.000...
Den var desværre hejset op på en lift, og der var en del mas med at få bilen ned og ud af værkstedet, da der holdt flere andre biler og blokerede udgangen...
Kort sage et værre mas for en hårdtarbejdende biltyv, men til sidst lykkedes projektet da, og væk var bilen....

Da politiet ankom til gerningsstedet fandt de på gulvet en seddel, som en af tyvene havde tabt - det var en indkaldelse til session....

Polisen kørte til den pågældende adresse, og dér holdt bilen nok så nydeligt i indkørselen....

Mon ikke den unge mand for altid vil huske sin soldatertid: Det satans militær!!

Kommentar
Fra : goldkat

Dato : 01-02-05 22:59

Se denne----------> http://www.soldaterjokes.dk/

mvh
golkat

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 01-02-05 23:00
Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 01-02-05 23:10

og et fint billede til samlingen:
http://www-pors.hit.no/tf/fag/m6501/fly_bryter_lydmur.bmp

jeg kikker lige efter nogle rigtige "funni pictures"

mvh Benny

Kommentar
Fra : goldkat

Dato : 01-02-05 23:17

på dette link er der nogle sjove blilleder af militærpersoner.
http://www.soldaterjokes.dk/grafik/haeren/soldater/index.html

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 01-02-05 23:20
Accepteret svar
Fra : goldkat

Modtaget 230 point
Dato : 01-02-05 23:29

http://www.soldaterjokes.dk/grafik/haeren/komic/index.html

Hvis du klikker på dette link kan du finde sjove tegninger af militærpersoner og jokes.
Højreklik på et billede og vælg at gemme det i en mappe til dit eget brug.

Held og lykke!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-02-05 00:01

LOL "gyldenchat" du får da surfet noget kan jeg se

Kommentar
Fra : goldkat

Dato : 02-02-05 00:24

Yes mirit, jeg styrter rundt på min "nye" pc fordi jeg nyder, at den funger næsten helt normalt igen.

Og så roder jeg selv i øjeblikket rundt på nettet efter en billig bilradio, og så kan man jo kigge efter lidt soldaterløjer samtidig - ikk'?
Ja, der er gang i fejemøget, kan du tro - nåeh jo, du følger jo med, ser jeg - he . .

Men jeg har da været ude og jogge en laaang tur i det gode vejr.
Det bli'r osse godt i morgen.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-02-05 09:52

haha - rendemaske på nettet "gyldenchat"
nabo fik forresten en rigtig fin lille bilstereo forleden over qxl - har du kigget der ?

Godkendelse af svar
Fra : Mille35

Dato : 02-02-05 11:31

Tak for svaret goldkat.

Kommentar
Fra : goldkat

Dato : 02-02-05 12:16

Selv tak Mille!

Mirit: "qxl" tak den prøver jeg
goldkat