/ Forside/ Interesser / Fritid / Malerier / Spørgsmål
10  arne.jako.. 510
Nike reklame..
Fra : peterpyt
Vist : 529 gange
71 point
Dato : 01-02-05 22:09

Jeg ved ikke om dette er det rette forum at stille et spørgsmål om en reklame plakat ??
Men her kommer det:
Er der nogen der kender til en Nike reklame med titlen "From here to eternity" På plakaten, som jeg husker som ret mørk, er der en mand som løber op af nogle trapper. Trapperne er malet/tegnet som et synsbedrag så det ser ud som om de hænger sammmen - man ser manden oppefra og han løber op af trapper i et firkantet tårn, derfor synsbedraget.. Hvor kan man købe denne plakat ?? Det er måske en lidt kringlet forklaring, men jeg håber at der er nogen der kan hjælpe mig alligevel..
mvh
Peter..

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 01-02-05 23:26

Kan du huske hvem der er på plakaten?
Nike bruger som regel en kendt person i deres reklame og på deres plakater.
Søgte lige på nike her: http://www.allposters.com/
Godt 10000 plakater. God fornøjelse.

Kommentar
Fra : peterpyt

Dato : 02-02-05 08:33

Det er ikke en kendt person. Har søgt hos allposters - de har den ikke...
mvh
Peter..