/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Outlook og hotmail?
Fra : Yumatci
Vist : 341 gange
50 point
Dato : 01-02-05 21:13

Hej jeg har oprettet en hotmail og bagefter har jeg så oprettet en konti i outlook men når jeg så har oprettet kontien og prøver at få outlook til at kontakte min email så får jeg denne fejl meddelse:

Der kan ikke undersøges, om der er nye meddelelser på din HTTP-server. Konto: 'Hotmail', Server: 'http://services.msn.com/svcs/hotmail/httpmail.asp', Protokol: HTTPMail, Svar fra server: 'Access to Hotmail via Outlook and Outlook Express now requires a subscription. Please sign up at http://upgrade.msn.com', Port: 0, Sikker (SSL): Nej, Fejlnummer: 0x80004005

Hvad kan der være galt er der nogle der kan hjælpe???

Hilsen Yumatci

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-02-05 21:17

Fordi alle nye hotmails kontoer kræver at du skal opgradere til betalingshotmail konto, hvis du vil integrere i Outlook/outlook express!

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 01-02-05 21:21

Hæhæ, ja Bill Gates mangler penge

Kommentar
Fra : Yumatci

Dato : 01-02-05 21:29

hmm øv kender i nogle gratis email kontoer der kan tage outlook???

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-02-05 21:36

yahoo mail kan

Kommentar
Fra : severino

Dato : 01-02-05 21:40

BILL DEN SLUPPERT!
Jeg har tre hotmail kontoer, men har måtte genindsætte den ene (af uforklarlig grund) og den vil ikke mere fungere som før, hvor imod de to andre stadig køre normalt.

ER det dette fenomen man kalder "FRIVILLIG TVANG" ???

Kommentar
Fra : Yumatci

Dato : 01-02-05 22:11

Ok jeg har oprettet en yahoo mail og jeg har oprettet en konti med den i outlook men hver gang jeg vil sende eller hente mails fra mail servern så kommer der en login promt og jeg har tastet både brugernavn og password rigtigt hvad kan der nu være galt??? Skal man instille yahoo til at kunne bruge outlook eller hva???

Kommentar
Fra : mina1234

Dato : 02-02-05 12:20

ofir hotmail prøv det

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-02-05 19:03

ja du skal indstille den
det kunne du faktisk finde hvis du havde givet dig tid - men her er et link:

http://help.yahoo.com/help/us/mail/pop/pop-02.html

sorry jeg ikke meldte mig før - jeg havde ikke sat flueben i ........mig>>>>>>>>>

Kommentar
Fra : Yumatci

Dato : 02-02-05 23:27

Ok har fulgt guiden men der kommer stadig en dialog boks frem der spørger om brugernavn og password hele tiden hjælp hvad gør jeg???

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-02-05 23:30

skriver brugernavnet og password

sorry vil ikke være ufoskammet - men hvad er problemet lige med det ????????????

Kommentar
Fra : Yumatci

Dato : 07-02-05 21:00

Problemmet er den ikke gider logge ind med brugernavnet og passwordet!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-02-05 22:51
Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 50 point
Dato : 07-02-05 22:51
Godkendelse af svar
Fra : Yumatci

Dato : 17-03-05 19:20

Tak for svaret miritdk.