/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Tak for deltagelse "Harlekin" spg. 59690
Fra : Bjarne_H
Vist : 535 gange
200 point
Dato : 01-02-05 18:36

Vedrørende deltagelse:

http://www.kandu.dk/dk/spg/59690

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-02-05 18:40

Bjarne_H henviser jo til en tråd oprettet af Bjarne_H - sååååååååh ????????? hvad går det her så lige ud på ??????????????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-02-05 18:42

oooooooooooops - sorry -så nu de andre og havde ikke læst overskriften ordenligt - røde ører og røde kinder >>>>>>>miritdk

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-02-05 18:44

miritdk

Du er lidt for hurtig på aftrækkeren.

Spørgsmålet er jo til Harlekin, og Bjarne_H har da lov til at give point til de brugere, der deltog i det spørgsmål, der henvises til

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-02-05 18:46

har jo for søren både sagt undskyld og hvad ved jeg

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 01-02-05 18:49

OK - måske er der nogen der tager anstød; men jeg gør jo ikke andet end hvad andre gør.

Og det er da dejligt, når der nu er nogen, der gider svare på ens spørgsmål - ikke?

Og jeg har desuden masser af point - så derfor kan dette måske også medføre, at der er flere der svarer og opretter spørgsmål og ja når man nu ikke hos Kandu kan dele point på flere, ja så har jeg valgt at gøre det på denne måde.

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-02-05 18:50

fjerner fluebenet og går i skammekrogen

well done Bjarne_H

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-02-05 18:52

Bjarne_H

Jeg bruger samme metode

miritdk

Opdagede for sent at du havde sagt undskyld.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-02-05 18:54

hmmm - troede fluebenet var væk

neeeeeeeej - står da ved jeg var en klovn (mildt sagt)

prøver med det flueben igen -

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 01-02-05 18:57

Helt OK - jeg ville ikke på forhånd tilkendegive, at jeg ville give point til alle der deltog - så ville der nok komme alt for mange svar både seriøse og useriøse.

Vi må jo håbe på, at Kandu en gang laver deres pointsystem om!

Alt forladt "miritdk"

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-02-05 18:59

takker Bjarne_H (helt ovre fra skammekrogen)

Accepteret svar
Fra : Harlekin

Modtaget 200 point
Dato : 02-02-05 09:13

Hej Bjarne.
Så er jeg her.

Kommentar
Fra : Harlekin

Dato : 02-02-05 09:15

Kandu er igang med at lave en ny udgave af deres system. Så må vi håbe de har taget "dele-svar" med i den nye udgave. Det er der i hvertfald brug for.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-02-05 09:48

Harlekin

Jeg har læst mig til, at der tidligere har været delesvar på kandu, så jeg tvivler på det kommer igen.

Kommentar
Fra : Harlekin

Dato : 02-02-05 10:08

Jeg har været her siden det startede, og jeg mindes ikke delesvar...

Kommentar
Fra : Harlekin

Dato : 02-02-05 10:09

Har du et link til det du har læst, ans?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-02-05 13:02

Det er fra før min tid, som bruger på kandu, men mener at ha' læst i tidligere tråde (gamle) at det har været muligt med "delepoint"

Det kræver lidt efterforskning at finde det, men skal da gerne vende tilbage, uanset om jeg husker rigtigt eller ej

Hilsen ans

Godkendelse af svar
Fra : Bjarne_H

Dato : 02-02-05 15:43

Tak for svaret Harlekin og øvrige for deltagelse.

Som jeg og bl.a. Harlekin har anført, har der ikke hos Kandu været mulighed for at dele point - hvis det var således så tror jeg ikke at det var blevet afskaffet (men hos Eksperten kan man dele point - delesvar skulle opfattes som at dele point). Til at begynde med hos Kandu havde man mulighed for at angive foreløbigt svar og eller en kommentar - denne mulighed blev afskaffet, p.g.a. nogle gik ind på mange spørgsmål og angav et svar som så blev automatisk accepteret efter et stykke tid - Kandu fjernede heldigvis denne funktion efter al for megen ballade.

Mvh
Bjarne