/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
C&C Travel
Fra : laroe
Vist : 548 gange
25 point
Dato : 01-02-05 18:26

Er der nogen der har erfaring med rejseselskabet C&C Travel, evt. i forbindelse med rejse i sydamerika. og hvis ja, så hvilke ?

Kommentar
Fra : docjacobsen

Dato : 01-02-05 20:40

De er eller har været unikke på Philipinerne, ville aldrig bruge dem til andre steder.
Bruger normalt British Airways, når jeg kan ellers KLM.
Har dårlige erfaringer med Brussels Airways, som blev skabt på resterne af Sabena,
som ellers var blandt mine favoritter.

Accepteret svar
Fra : andre123

Modtaget 25 point
Dato : 01-02-05 23:05

Jeg har benyttet CC-Travel ialt 3 gange nu til rejser i Thailand og Phillippinerne, og er ovenud meget tilfreds med dem - men jeg tror at man nemt kan komme galt afsted, hvis ikke man forstår "CC-Travels rejsekultur" - hermed mener jeg, at man ikke skal forvente en charter-rejse - som i stil med f.eks Spies, hvor der er en guide, som hele tiden viser deres turister rundt og tager hånd om dem..... Hos CC-Travel går de mere efter princippet, hvis ikke turen foregår som forventet (ifølge din rejseplan, og at det klart er CC´s fejl), så betaler du selv for transport eller hotel (eller hvad det nu kunne være), og får beløbet refunderet, når du kommer hjem, selvfølgeligt skal det være inden for rimelighedens grænser.....
Så for 1.gangs turister vil jeg ikke anbefale CC-Travel, men for mennesker der er bare lidt rejsevante - så er CC et kanont selskab, der klart kan anbefales og som tilbyder rejser til en fornuftig pris.....

Kommentar
Fra : classic26

Dato : 09-02-05 14:24

Har også brugt C&C travel 2 gange til Thailand, og har været meget tilfreds. Kanon service på deres BKK kontor med alt muligt, så rejs trygt med dem.

Godkendelse af svar
Fra : laroe

Dato : 25-02-05 19:32

Tak for svaret andre123.