/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hvad med mine point ?
Fra : Trinethk
Vist : 502 gange
10 point
Dato : 01-02-05 16:59

Hej, jeg regner med at lave en "ny" bruger herinde, fordi jeg vil bruge en anden mail add istedet for.
Men hvad så med mine point ? Jeg kan selvfølelig stille et "spg" i mit gamle navn, og så svare i mit nye... så accepterer det..
Det burde da virke... men hvad så med mine Super point ?

Kommentar
Fra : maya123

Dato : 01-02-05 17:05

Dem får du desværre ikke med, jeg har lige haft det samme problem, men jeg kunne overhovedet ikke logge ind.
Nu har jeg så fået venlig hjælp fra kandu.dk og mit "gamle" nick tilbage.
Du får altså ikke superpoint med, men held og lykke skal du have.
MVH maya123

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-02-05 17:08

Du kan ikke lovligt svare på dit eget spørgsmål.

De superpoint, som du har tjent på "Trinethk" forbliver der.

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 01-02-05 17:08

Jeg mener ikke de kan overføres; men hvorfor ændrer du ikke bare din e-mailadresse under din gamle profil?

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 01-02-05 17:08

Du behøver ikke lave en ny profil. Du kan bare ændre e-mailadressen, mener jeg.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 01-02-05 17:12

Jeg kan detsvære ikke ændre min mail add i min profil

Hmm,, og jeg kan jo heller ikke give mine super point til nogle vel ?
Og så få dem igen selvfølgelig

Kommentar
Fra : karsten77

Dato : 01-02-05 17:16

JEg var lige da lige inde i min profil og kigge.. ser da ud til jeg godt kan ændre min email

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-02-05 17:16

Du kan skrive til kandu om ændring af din mail-adresse og beholde dit brugernavn "Trinethk"

Bytning af point vil i de fleste tilfælde blive opdaget, med det resultat at brugeren bliver slettet fra kandu.

Accepteret svar
Fra : Bjarne_H

Modtaget 20 point
Dato : 01-02-05 17:19

Gå ind under "Din profil" - øverst ope står der og brug:

1. Rediger profil
2. dernæst "Ændre kodeord / E-mail"

Men Kandus opbygning af ændringer er lidt besværlig og drillede også mig!

Mvh
Bjarne

Godkendelse af svar
Fra : Trinethk

Dato : 01-02-05 17:28

Tak for svaret Bjarne_H.
Utroligt som man skal ha skåret det ud i pap af og til

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 01-02-05 17:52

Selv tak - dejligt, at vi fik det klaret!

Ja, men som jeg skrev - jeg havde også problemer; så Kandus profilændring kunne godt være lavet noget smartere.

Mvh
Bjarne