/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Børnerabatter til syden
Fra : Mallie
Vist : 944 gange
100 point
Dato : 01-02-05 15:32

Vi skal 2 familier afsted sammen til sommer. I alt 4 voksne og 3 børn i alderen 9-13 år.
Er det virkelig kun Spies der giver 50 % rabat på børn på nogle rejsemål ?
(De har nemlig allerede udsolgt der hvor vi gerne vil hen)

Nu har vi lovet ungerne at vi skal afsted, så HJÆLP.... Et rejsebureau der ikke koster en fantasiliart søges

/Mallie

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 01-02-05 15:45

Hvor vil I helst rejse hen ? (Fly/bus ...)
Mener dat at (næsten) alle giver en rimelig rabat for børn i den alder !
/PG

Kommentar
Fra : Mallie

Dato : 01-02-05 15:50

Vi vil flyve. Grækenland, Tyrkiet, Bulgarien. Det er næsten lige meget. Bare sol og strand.
De fleste giver rabat ja, men kun for 1 barn pr. bestilling eller max kr. 800,- pr. barn el.lign. Det giver altså en betydelig forskel om en 3 børnebilletter koster ca. kr. 2.000 pr stk. eller de koster 3.200

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 01-02-05 16:02

Jeg har flere gange benyttet:
http://www.sterlingticket.com/forside_da

Eksempel: Mine forældre skulle til Nice (Frankrig), det billigste de kunne finde var ca 3800 (for begge personer).
Via sen søgning hos Sterling, og en kort telefonsamtale kom de afsted for 1.198 (for begge personer). Udrejsetidspunktet var OK, men de måtte tage til takke med en "skæv" hjemrejse. (Natflyvning) .. men 2.600 er jo også en "slags" penge.

/PG

Accepteret svar
Fra : mej4

Modtaget 100 point
Dato : 01-02-05 19:13

www.suntours.dk har rejser til Tyrkiet, Bulgarien, Spanien, Italien mm både billigere rejser med bus og med fly - børn under 16 år 40-60% rabat.

Godkendelse af svar
Fra : Mallie

Dato : 02-02-05 11:37

Tak for svaret mej4.