/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Nokia Kabel
Fra : Hemmingsen69
Vist : 510 gange
50 point
Dato : 01-02-05 15:12

Hey!

Har lige fået en Nokia 6230.. Har et nokia kabel med driveren DKU-5 til.. Det virkede fint til min gamle Nokia 3220 det var intet problem..
Når man putter stikket i 6230'eren siger den 'Ektraudstyr ikke understøttet' hvorfor?
I programmet Nokia PC Suite 6 kan den godt finde kablet under 'Håndtering af forbindelser' men ikke når man skal åbne mapper på mobilen..?

Hvad gør jeg galt? Har betalt 500kr for kablet.. Det er fra Nokia..

Tak.

/Anders

Kommentar
Fra : JacobS.

Dato : 01-02-05 15:31

Til nokia 6230 skal man bruge et dku-2 kabel.

Du kan se det her: http://www.nokia.dk/phones/6230/enhancements.php?cat=655557

Du skal også have driveren som du finder her: http://www.nokia.dk/support/phones/dku-2/

Du kan gå ned i butikken hvor du købte det og gi dem det tilbage, og så bestille et nokia dku-2 kabel istedet!

Så fungere det!

Håber jeg kunne hjælpe!

JacobS.

Kommentar
Fra : Hemmingsen69

Dato : 01-02-05 15:33

dvs jeg kan ik bruge mit kabel overhoved? heller ik hvis jeg bar installere DKU-2?

Accepteret svar
Fra : JacobS.

Modtaget 60 point
Dato : 01-02-05 15:38

nej det kan du ikke! Det du mener er at du har dku-2 driveren og så spørge du om du så kan bruge det? Hvis det er sådan, så nej! Du skal bruge et dku-2 kabel til nokia 6230.

Du kan se det her, ved at vise: kompitable modeller:

http://www.nokia.dk/phones/enhancements/index.php?cat_id=655557&subcat_id=655562

og der kan du også se hvad for en model du kan bruge med dku-5 og der kan du se at nokia dku-2 er til nokia 6230

Godkendelse af svar
Fra : Hemmingsen69

Dato : 01-02-05 15:39

Okay tak.. ;)