/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Vis eksempel
Fra : beckski
Vist : 533 gange
50 point
Dato : 01-02-05 13:37

HEJ!
Jeg har win 2000 NT og mit dokument-vindue vil nu ikke vise små eksempler af billeder ude til venstre i vinduet.
Den plejer at vise eksempler af bl.a. jpg, bmp og også gif.
hvad gør jeg?

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 01-02-05 14:10

Mens du er i mappen vælger du,
I stifinder, ... menuen -> funktioner -> mappeindstillinger.

HUSK at indstillingen kan følge alle mapper under den du er i når du bruger funktionen.

Måske lidt kort fortalt, men jeg er sikker på at du selv finder vidre derfra.

Mvh.Natmaden

Kommentar
Fra : beckski

Dato : 01-02-05 14:13

Jamen det har ikke noget med visningen af mappen at gøre!

udelukkende at der ikke genereres et eksempel af billeder ude i venstre magen.......

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 01-02-05 14:51

Det er netop måden at mappen vises på og hvordan den vises !
kik nu på det.
Men undtagelsen kan være at jeg ikke har win2000, men det nægter jeg at tro på

Kommentar
Fra : beckski

Dato : 01-02-05 15:15

så giv venligst en mere tilbundsgående forklaring på hvor jeg får det frem - for det tidligere giver desværre ingen mening

Accepteret svar
Fra : natmaden

Modtaget 50 point
Dato : 01-02-05 15:31

Undskyld, det er dybt flovt !
Du skal i stifinder.
du skal være i den mappe du vil påvirke.
vælg menuen 'vis->Tilpas denne mappe'
Så får du en guide der vejleder dig.

UPS. sad med en ikke Windowsmaskine SORRY !

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-02-05 17:40

haha ja det kan drille lidt ikke ???

beckski - du kan jo også vælge at højreklikke og vælge eksempel - bare sådan lige for at vade lidt videre i det

ellers er det bare at åbne en mappe - funktioner - mappeindstillinger og så ind og finde ud af det

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-02-05 17:42

arghh - under mappeindstillinger ind under vis kludder i et eller andet her - men ovenstående og så vis tilsidst - så kan du sætte alle de flueben du har lyst til

Godkendelse af svar
Fra : beckski

Dato : 01-02-05 18:38

Tak for svaret natmaden.
Super!!!!
nu kan jeg se det hele igen

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 01-02-05 21:11

puh ha ! jeg ramte rigtigt den sidste gang.
miritdk, jeg tror du driller