/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Tillykke til COCAI
Fra : hansen9
Vist : 463 gange
5 point
Dato : 01-02-05 13:05

Tillykke til Cocai med dagens gevinst.
Det var da meget godt gået - 2 dages medlemskab og 1 besvaret spørgsmål der gik i "fisk"

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 01-02-05 13:07

SÅDAN !!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-02-05 13:11

Øh giv mig lige lotto numrene til på lørdag, please?

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 01-02-05 13:14

Cocai, kom, så og sejrede!

Du er da vist heldigere end loven tillader.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-02-05 13:14

også tillykke herfra

nu får du en "familie" at passe

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-02-05 13:15

hansen9 - hvornår går det op for kandu brugerne den lodtrækning er tilfældig mon ???????

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 01-02-05 13:17

Hvon går det med dræberbølgen Mirit?

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 01-02-05 13:20

Rigtigt hansen9, men åbenbart ikke statistisk (tilfældig) selv om jeg havde mange flere point da jeg vandt!
2 af 3 af de seneste vindere har haft 1 besvaret spørgsmål. Det er da utroligt heldigt eller...?

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 01-02-05 13:24

Nej, og nu kan Cocai ikke besvare flere spørgsmål. Han får travlt med at tage sig af "familien"

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-02-05 13:30

Enten har kandu ikke "gevinsten" eller også er det en "fingeret" bruger.

Tvivler meget på den "lodtrækning"

Ja, jeg har selv vundet og også fået min præmie, men der er nogle gange, hvor jeg kan tvivle på om det er en lodtrækning.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 01-02-05 13:45

Jeg har også undret mig lidt. Jeg bemærkede allerede imorges at gevinsten ikke var besluttet endnu. Øøh, men det var den da i går

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 01-02-05 13:50

Hmpf.... Ufortjent !
Nå, men anyway...Tilykke

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 01-02-05 14:01

Arh, jeg tror man skal passe på med at antyde det skulle være en fiktiv bruger. Så skulle spørgsmålet jo også være fiktivt, men det var stillet af Mulberry - og han er da ikke fiktiv. Så Colai kigger nok forbi tråden

Accepteret svar
Fra : cocai

Modtaget 15 point
Dato : 01-02-05 14:01

Mange mange Tak allesammen!

Har ikke prøvet spillet "Sims" før, men har kraftigt på fornemmelsen, at nu starter der en helt ny fase i mit liv, såvel som i simsernes liv, de skal på Uni i Sims2. Kender I spillet?, det virker lidt mærkeligt på mig, at skulle "bestemme" så meget, men det er måske det sjove med alle de muligheder.

Lottotal-- til Tedd-- joo, du kigger på uret præcis når du vågner og notere tallene, hver morgen indtil du har nok, - så nu er du smittet med mit held.

Natmaden - har du selv lavet din "profil" ? -eller hentet den Hvor? Nysgerrig.

Dræberbølgen Mirit?

Mvh cocai
blandt venner ko-kai

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 01-02-05 14:04

Hvad nu hvis man vågner 6.42 to dage i træk. 6 kan man godt spille på men 42? Så tager man måske tværsummen - nåh nej

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 01-02-05 14:09

ko-kai!
Alle andre....lol, hvor deponerer i dog hjernecellerne?!
En fingereret vinder?!..ahhh det er sq for vildt

Kommentar
Fra : dova

Dato : 01-02-05 14:15

til cocai

mvh dova

Kommentar
Fra : pabloj

Dato : 01-02-05 14:16

hansen9- du vender dig bare om på den anden side og tager ½ time mere.

Jes

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 01-02-05 14:17

Jes> Er du gal - hvad tror du ikke min chef ville sige?

Kommentar
Fra : pabloj

Dato : 01-02-05 14:20

hansen9> Hun kan vel lave morgenmad.

Jes

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 01-02-05 14:24

Jes> Ikke den chef, den anden...... Den du omtaler er "direktøren"

Kommentar
Fra : nenita

Dato : 01-02-05 14:29

Tillykke til ko-kai

Alle andre, hvor er i dejlig skøre...... pragtfuld at læse.

Nenita

Kommentar
Fra : ans

Dato : 01-02-05 14:30

hansen9

Citat
Så Colai kigger nok forbi tråden

det havde du da ret i, men jeg tror stadig ikke på den lodtrækning.

Tror nu mere at teamet bag kandu morer sig over reaktionerne fra brugerne

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 01-02-05 14:34

Og så er de måske akvarieeksperter på kandu.dk

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-02-05 14:43

Først et hjerteligt Colai

Citat
Jeg har også undret mig lidt. Jeg bemærkede allerede imorges at gevinsten ikke var besluttet endnu. Øøh, men det var den da i går

Det er da klart, at den nye præmie for denne måned ikke er bestemt endnu.

Den sidste præmie som blev udloddet til højeste månedspoint .................var den jeg fik for ca. 1½ år siden.
Nu er det ren lodtrækning og selvfølgelig har den med flest månedspoint flest chancer men et eneste lod kan jo godt vinde.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-02-05 14:46

Øhh... når jeg kigger tilbage i Kandus historie vedr. lodtrækning, så var det vist en hr. Briani der fik presset Kandu til dette lodtrækningssystem. Meget godt arrangeret *lol*. Godt man ikke er superbruger.... mer *lol* Der må være nogle seriøse brugere, der føler sig komplet til grin.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 01-02-05 14:48

KO-Kai

Hilsen Arne og hans KO-Patsy

Kommentar
Fra : Harlekin

Dato : 01-02-05 14:56

Klumme, jeg tror nu ikke folk svarer på spørgsmål udelukkende for at vinde månedens lodtrækning.. Så kan det vist bedre betale sig at bruge tiden på arbejde og så købe sin egen præmie.
Men heldigt det er det da.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 01-02-05 15:13

cocai grafikmåden heder ASCII-grafik. og jeg er nok fra 'den gang',
øh faktisk fra den gang da PC'er hed terminaler og bare en skærm var luksus.
tingene foregik på forvoksede skrivemaskiner, og damerne var i hulkort(safdelingen). (øv gammel joke)
Du finder mange sider med ASCII-grafik på nettet, dog var denne en jeg havde liggende fra den gang.
men kik http://www.google.dk/search?hl=da&q=ascii+art&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta=

der er tæt på 3mill sider om emnet

Og til alle de uheldige så prøv lige https://www.klasselotteriet.dk/
Den kvikke kan finde gratis spil der med gevinster som DSB rejsegavekort til 7000kr.

Mvh. Natmaden & co -----------> AJ sig lige MUH fra mig

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 01-02-05 15:17

Nå jeg vil ikke være skyld i at skille de kvikke ud af køerne.
https://www.klasselotteriet.dk/default.asp?ID=22

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 01-02-05 15:23

Natmaden > Ja, jeg er også fra den tid. Men nu hedder det ikke hulkort mere, nu hedder det adgangskort

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 01-02-05 15:36

Jeg syntes sg'u snart det ligner joggingbukser det hele ØV

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-02-05 17:52

tedd - dræberbølgen har det helt fint ( i sin kasse )

cocai - det var præmien sidste måned (subwoofer anlæg)
Haha - du skal nok få det sjovt med de simser - det viser sigjo at næsten hele befolkningen her trods alt går temmelig meget op i simserne når det kommer til stykket ;.)

hmmm synes jeg igen igen aner lidt misundelse trods alt herinde - ... hold dog op med det!!!!

natmaden - tal for dig selv - og hvis en natmad med sky og løg svømmer rundt i joggingtøj - så - ÆV......

Var der forresten slet ikke noget af jer der sad og spekulerede over hvordan man UNDGIK at vinde det spil ?????????

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 01-02-05 17:56

Cocai> Til lykke med ge-sims-en

Godt "fisket".

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 01-02-05 21:13

miritdk > dig der ved alt
Det er meget nemt ikke at vinde, jo flere point, jo mindre er chancen.
Nej, det ved jeg ikke en skid om. Men nu lukker jeg tråden og så giver jeg den til Cokai. Ikke fordi han har noget at bruge de 5 point til, men det fordobler da hans antal af besvarede spørgsmål.
Og intet ondt i det, stadig tillykke til Cokai. Du har garanteret vunder på "fair play" så bare glem alt det andet, sådan er vi bare på kandu.dk.
Men få ikke ideer, du får sgu tæv 1. marts

Godkendelse af svar
Fra : hansen9

Dato : 01-02-05 21:16

Tak for svaret cocai.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 01-02-05 21:29

miritdk -> sæl ÆV . Løg kan svømme som ringe i skysovs, da ikke i tøj !
Det er vist kun sylte, der kan finde på at gå med tøj,,, joggingsyltetøj
Læs du lige din kogebog igennem en gang til

Og så står den altså på stegt flæsk og pernillesovs i dag.
Fedt at være alene hjemme med 1kg stegeflæsk
Men du kan jo lige snuppe internatcitytoget, så gir' jeg da gerne en skive eller to

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-02-05 21:34

ÆV natmaden - forsent til stegt flæsk - men du gav mig da lige en ide til middag en af dagene

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 01-02-05 21:43

Hulk - man skal ikke sidde her og skrive mens man steger flæsk, og slet ikke med komfuret på fuldt blus.
første omgang ligger nu i skralderen, [hermanglerennedturssmileylavetafmiritdk]

ny erfaring til mig.
skriv ikke på kandu mens du steger flæsk.
puh her lugter af krematorie.
miritdk glem lige det med kogebogen.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 01-02-05 22:01

Hej cocai,

Kan se du ikke har så travlt med at lukke spørgsmålet, så vil lige ønske til lykke

Selvfølgelig mens jeg bider i dynen og skriger "hvornår bliver det min tur til at vinde+"

Nej det kan jeg ikke, det er vist fysisk umuligt at bide og skrige på samme tid, så jeg nøjes med et stort "TILLYKKE".

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-02-05 22:04

okok natmaden så glemmer jeg også det med kogebogen

filans til måde at lave mad på - opsøg en grill

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 01-02-05 22:41

Selvom <hansen9> har nået at lukke spørgsmålet vil jeg da osse lige være med

ko-kai

godt gået efter dit korte medlemsskab bare hæng i

velkommen til og god fornøjelse

mvh Benny

....... også hej - hej til alle i andre "skøre kugler"

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 01-02-05 23:33

miritdk -> glem kun kogebogen

bennymanden -> "skøre kugler" .. jeg føler mig altså ret firkantet.
Det er sengetid, så sov godt.! zzo

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 01-02-05 23:37

Ok <natmaden> "excentriske firkanter" og "skøre kugler"
.... det kan være een alen ud af samme stykke

sov godt mvh Benny

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 02-02-05 00:06

over and out!