/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
system oplysninger
Fra : legind
Vist : 333 gange
100 point
Dato : 01-02-05 10:06

når man højre klikker på denne computer (win98) kan man åbne system oplysninger under generelt står der hvem der har lincen hvor er det nu man kan rette dem jeg kan ikke huske det men ved man kan

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 110 point
Dato : 01-02-05 10:49

ved ikke om det også virker i 98 - men spørgsmålet var oppe fornylig og blev besvaret af dk.
citat:
"start >>kør >>regedit>>
gå til HKEY_LOKAL_MACHINE >>software >>microsoft >>Windows NT >>CurrentVersion
dobbeltklik hvor dit navn står ret det til det rigtige i boksen >>ok

virker med det samme uden at genstarte computeren" citat slut

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 01-02-05 11:12

Du skal bare udskifte Windows NT med Windows så passer den på din Win98.

Godkendelse af svar
Fra : legind

Dato : 01-02-05 11:19

Tak for svaret miritdk. det virkede godt gået

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-02-05 11:23

legind det var citat fra dk - så ikke min fortjeneste - men virkede også på min lille legeputer