/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Star Wars Battlefront spørgsmål #1
Fra : tjantzen
Vist : 517 gange
100 point
Dato : 31-01-05 21:11

Hej
Er der nogen som kan fortælle mig, hvordan man med en Scout Trooper nedkalder Orbital Strikes?
Det står vist ikke i manualen.

mvh
Thomas

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 01-02-05 00:23

Tror ikke der er så mange herinde der kan hjælpe med den slags
Prøv at spørg på www.tweakup.dk du er "detsvære" nødt til at lave en bruge for at stille spg der.
Tilgængæld svare de med det samme.

Accepteret svar
Fra : mikael_hanna

Modtaget 100 point
Dato : 07-02-05 09:41

Hej Tjanzen. Lang tid siden jeg har været her.. men jeg mener at kunne hjælpe dig. Du kan ikke lave en orbitak strike med en Scout Trooper, du skal have en Recon-Droid. Jeg har her en engelsk tekst som forklarer lidt om den..

--6. Recon-Droid: One of the coolest elements in the Battle Front game.
Only snipers get this cool piece of equipment. Select it and you assume
control of it. One piece of advice, hide your actual soldier body
before using the droid, because you can't control the body once u get the
droid. Anyways, your droid is dual purpose: scout and call in air
strikes. Your primary fire is virtually useless, as they do little damage.
Take your time to maneuver them into an open command centre and hit
secondary fire. Wait four seconds and an orbital strike will commence its
attack. Note: THe orbital strikes the location of the droid, not its
crosshairs.

Håber dett kan bruges.:!

Godkendelse af svar
Fra : tjantzen

Dato : 07-02-05 13:13

Tak for svaret mikael_hanna.

Tak for svaret.
Nu forstår jeg bedre, hvordan den virker.
Før fattede jeg minus. )

mvh
Thomas