/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
HP Photosmart 318
Fra : a.j
Vist : 433 gange
85 point
Dato : 27-08-02 16:29

indbygget 8 MB hukommelse og holder til CompactFlash kort.
Hvad vil det sige?????
Kan vi bruge kameraet uden den indbygget hukommelse????

Accepteret svar
Fra : yoogi

Modtaget 95 point
Dato : 27-08-02 17:09

Kameraet skal bruge hukommelsen til at lagre de billeder du tager med det, så uden hukommelse ingen billeder. Betragt hukommelsen i kameraet som din 'Film'.
Flash card holderen er til ekstra hukommelseskort så du kan have endnu flere billeder i kortet / kameraet.

Antallet af billeder du kan lagre i hukommelsen / ekstra flash kort er afhængig af det format/ antal pixels du fotografere med, jo højere opløsning - des færre billeder kan du gemme i hukommelsen.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 27-08-02 16:31

"a.j" <a.j.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:5VLa9.23900$ww6.2400981@news010.worldonline.dk...
> indbygget 8 MB hukommelse og holder til CompactFlash kort.
> Hvad vil det sige?????

Det vil sige at kameraet har en hukommelse på 8 MB, men det kan udvides med
et CF kort, så man kan tage flere billeder inden man uploader til PC'en.
Jeg kører selv med et 128 MB kort i mit HP318 (og jeg mener det er maks
størrelse) og jeg har plads til ca. 138 billeder i højeste opløsning.

> Kan vi bruge kameraet uden den indbygget hukommelse????

Hvis du mener om du kan tage den indbyggede hukommelse ud, så er svaret nej.
Hvis du sætter et CF kort i, så "disabler" du automatisk den indbyggede
hukommelse.

Håber det var svar nok.

Mvh
Per

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 27-08-02 19:15

Hey.. Jeg sidder tilfældingvis med Photosmart 320, efterfølgeren til
318-modellen, og vil egentlig gerne høre jeres erfaringer med den tidligere
model - det er sådan, at jeg skal teste kameraet, så det havde jo været guld
at kende forgængerens rygte!

Og nå ja, det undrer mig at 318 åbenbart bruger CF kort, for 320 bruger
istedet de små SD-kort...men har i øvrigt den samme interne hukommelse på 8
Mb.

Venligst og med håb om at få et par linier her i tråden :)

William A. Husted, eaid.dk
"a.j" <a.j.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:5VLa9.23900$ww6.2400981@news010.worldonline.dk...
> indbygget 8 MB hukommelse og holder til CompactFlash kort.
> Hvad vil det sige?????
> Kan vi bruge kameraet uden den indbygget hukommelse????
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 29-08-02 16:16

"William A. Husted, eaid.dk" <william@eaid.dk> wrote in message
news:zkPa9.151$BP2.2230@news.get2net.dk...
> Hey.. Jeg sidder tilfældingvis med Photosmart 320, efterfølgeren til
> 318-modellen, og vil egentlig gerne høre jeres erfaringer med den
tidligere
> model - det er sådan, at jeg skal teste kameraet, så det havde jo været
guld
> at kende forgængerens rygte!

Jeg har lige købt et brugt C318, og det fungerer nu ganske fint. Det tager
nogle flotte billeder, dog er den optiske zoom savnet. LCD-displayet er ikke
meget værd som søger, men acceptabelt til at kigge billeder igennem, slette
og forstørre med.
Displayet trækker ned i den samlede bedømmelse, med udover det er det et
fint kamera til prisen. Billederne er gode, men selvfølgelig får man det man
betaler for, og auto-fokusen sløver meget når man skal tage billeder.

/Årslev

---
Outgoing mail is certified Virus Free.
Checked by AVG anti-virus system (http://www.grisoft.com).
Version: 6.0.381 / Virus Database: 214 - Release Date: 02-08-2002

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 24-09-02 20:22

> Jeg har lige købt et brugt C318, og det fungerer nu ganske fint. Det tager
> nogle flotte billeder, dog er den optiske zoom savnet. LCD-displayet er
ikke
> meget værd som søger, men acceptabelt til at kigge billeder igennem,
slette
> og forstørre med.
> Displayet trækker ned i den samlede bedømmelse, med udover det er det et
> fint kamera til prisen. Billederne er gode, men selvfølgelig får man det
man
> betaler for, og auto-fokusen sløver meget når man skal tage billeder.
>
> /Årslev
God til prisen ? Hvad ligger den på brugt ?
Peter