/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
mere en oplysning end et spørgsmål
Fra : goldkat
Vist : 393 gange
10 point
Dato : 31-01-05 19:59

Hej.
Jeg har tidl. på måneden spurgt om noget på en anden tråd. Ingen kunne rigtig svare på det, så jeg sendte en mail til Kandu Service og nu har jeg fået forklaringen fra Kandu Service, som jeg giver videre her.

OBS! Først svaret fra Kandu Service - Derefter mit spørgsmål til Kandu Service
------------------------------------------------------------------------------

Hej Joan Jørgensen

Med hensyn til den fejl du modtager, skyldes dette et problem på vores servere, og dette problem bliver lost lige så snart vi kommer med den nye version af kandu.dk, som forventes at komme ud d. 1-4-2005.

Du kan altså være ganske rolig det har intet med din komputer at gøre.

Med venlig hilsen / Best regards
Rasmus Andersen
Servicemedarbejder
______________________________
Kandu.dk

rasmus@kandu.dk
----------------------------------------------------------------------------------

Hej Kandu.

Jeg vil bede Jer oplyse mig om følgende:
Når jeg følger en bestemt meget lang "tråd" i Jeres Kandu-program (MS Windows) sker der det underlige, at lige på det website, vises der på skærmen et mørkeblåt felt, hvor jeg kan læse følgende tekst:

Active Server Pages error 'ASP 0113'

Script timed out

/dk/spghist.asp

The maximum amount of time for a script to execute was exceeded. You can change this limit by specifying a new value for the property Server.ScriptTimeout or by changing the value in the IIS administration tools.

Active Server Pages error 'ASP 0113'
Kan teamet hos Kandu kan se havd det betyder og evt. oplyse mig om det
-----------------------------------------------------------------------------

Det var det hele, hvis det skulle interessere nogen.
Mvh
Joan
P.S. Første kommentar får points

Accepteret svar
Fra : justuniverse

Modtaget 20 point
Dato : 31-01-05 20:54

Tak for informationen

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 31-01-05 20:56

Jeg har også set det en enkelt gang men gjorde ikke noget ud af det.

Kommentar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 31-01-05 21:06

Øhhh ... hvordan har du båret dig ad med at spørge om noget tidligere på måneden,når dit første login var den 270105..

Ja ikke fordi det rager mig...jeg er bare nysgerrig

Godkendelse af svar
Fra : goldkat

Dato : 31-01-05 21:12

Tak for svaret justuniverse.
Jeg lovede jo, at den første der kommnterede mit lille "indlæg", skulle få alle de "mange" points så det får du altså justuniverse.

Til dabj. Tak også for din kommentar. Godt at se at andre har set den samme underlige skærm og meddelelse.
Og fint at få svar fra Kandu Service, når man retter henvendelse.

Mvh
Joan

Kommentar
Fra : dova

Dato : 31-01-05 21:25

Hej Joan, nå du har nok lige taget navneforandring.

Ja for jeg kan godt huske den laaaaaaaaange tråd hvor du undrede dig noget over den rubrik der kom på din skærm

mvh dova

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 31-01-05 21:34

godt iagtaget <michaelmoeslund>

............ tak for oplysningen <goldkat> det er da meget sjovt at høre noget "VIRKELIGT" fra selveste kandu.-admin - det bliver spændende når de nye servere bliver sat op den 1. april.

Benny

Kommentar
Fra : goldkat

Dato : 31-01-05 23:32

Hej til alle Jer kommentatorer.
Og især hallo til dig Dova - jeg er glad for at i det mindste du kunne kende mig

Ja, det er jo sådan lidt mystisk dette her - hva'?

Men hvis I nu havde fulgt bedre med på en anden tråd (startet af miritdk) med over 300 indlæg, så ville I måske havde bemærket, at jeg langt nede på tråden fortalte mirit, at jeg ikke kunne logge på Kandu med mit gamle brugernavn ( det første)
som var joanjoergensen. Jeg fik i utallige forsøg at vide, at brugernavn eller kode var forkert!!!! Af bar desperation oprettede jeg en ny profil med et andet brugernavn, det er jo ikke forbudt - vel??? og jeg ville så gerne kunne komme ind på Kandu til alle de sjove rare Kandu-brugere.
Jeg fortalte det flere steder og skrev oven i købet at navnet var et gammelt øgenavn
fra min spejdertid (grøn)
Det er såmænd forklaringen (i alt sin enkelthed) på, hvordan jeg tidl. kunne have lagt en kommentar ind på en tråd.
Jeg har på intet tidspunkt ønsket at spille under falsk dække - på spejderære!!!

Var det ikke rart at få svar på mysteriet??????????????
Egentlig ikke særlig vigtigt - men man bliver jo nysgerrig en gang imellem
Mvh
goldkat (joan)

Kommentar
Fra : dova

Dato : 31-01-05 23:45

ja det ka' jeg da godt forstå, at du ikke ville gå glip af at komme herind p.g.a. knas med det gamle brugernavn.

Mango har også lige måttet tage navneforandring fordi hun havde fået ny computer og ikke kunne huske sit kodeord.
Så hun hedder mangorossa nu.

mvh dova

Kommentar
Fra : goldkat

Dato : 01-02-05 00:07

dova:
Nej du, når man først er blevet 'hooked' på Kandu (på godt og ondt) er det ikke let at blive nægtet adgang.
Hvilken lettelse at høre, at andre har været i den samme sitution
"mangorossa" . . . .tja, hvorfor ikke? det kan da være lige så pænt som goldkat.
Du husker vel også den omtalte "tråd" ? Jeg sagde det var mirit's - men det passer jo ikke, det var den der fra puden - uf

God rolig nat
mvh
Joan

Kommentar
Fra : dova

Dato : 01-02-05 00:18

Jamen jeg var lige inde og kigge på den tråd, den laaaaaange pudetråd, men det var ikke der du fortalte om dit nye navn.
Det fandt jeg i en af mirits tråde, den med "brunch/lunch/candlelight/aftensmad".
Men det er heller ikke altid lige nemt at hitte rede på hvad der står i de forskellige tråde, og især aldrig hvis det er noget bestemt man leder efter.

Men godnat til dig, det skal nu heller ikke vare længe før jeg skal ind og
mvh dova

Kommentar
Fra : goldkat

Dato : 01-02-05 10:14

God morgen dova.
Håber du fik sover godt.
Nej, du har ret, det var ikke der, jeg oplyste om mit nye navn, MEN det var på dén tråd, (PUDENS - ) at der (efter 300 kommentarer) helt nede på min skærm, under det sted hvor der står Copyright o.s.v., vistes et mørkt blågrønt felt med en engelsk tekst om: "Active service pages error", og en del mere, denne tekst noterede jeg mig og sendte en forespørgsel om til "Kandu Service" for at bede om en forklaring og høre, om det var p.gr af en fejl på min pc? "Kandu Service" var så venlig at sende mig et svar, hvorfra jeg tog en sætning og lagde ind som et sprg.mål (som mere var en oplysning) på denne tråd.
Det er ikke nemt at udrede alle de tråde - men man prøver.
P.S. Det var for resten også på pudens tråd vi talte om at tråden evt. skulle i Gunnars Bog.
Mvh
joan goldkat