/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Vittigheder / Spørgsmål
10  Tilde38 720
Trinethk Skål !!!!
Fra : natmaden
Vist : 771 gange
100 point
Dato : 31-01-05 17:00

Hej Trinethk
Ang. dit tips http://www.kandu.dk/dk/tip/10443 'Sikkerhed og alkohold'

Ja den var god, og jeg må lige indrømme at jeg allerede har mailet den videre 2 gange
At den første der har bedømt den, har givet den NUL point ligger ud over min fatteevne.
Du fik da sadt lidt kulør på min kedelige mandag, Så point, det må du have af mig her !
Så er vi da 2 der har den slags sunde humor

Hav en god dag og tak for grinet.
Jørgen

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 31-01-05 17:03

Jammen her er også lige *****

Lige bortset fra denne:
ADVARSEL:
Indtagelse af alkohol kan få dig til at ligne en nar på dansegulvet.
Det har jeg aldrig observeret.

Accepteret svar
Fra : Trinethk

Modtaget 110 point
Dato : 31-01-05 17:16

Ja jeg syntes også den var sjov, så ville da lige dele den.

emesen< hmm, du kan jo spørge vennerne om det er noget de har observeret
Så hvidt jeg husker står der nemlig i en af Advarslerne noget om at Alkohold laver huller i hukomelsen, måske det er grunden

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 31-01-05 17:21

Ja emesen hvad er et dansegulv ?
Det er vist nok sådan et ,der gør lige som gulvet(dørken) på et skib, i stormvejr
syntes bare at det er utroligt, at det endte med 1*, den passede nu fint ind i min humor.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 31-01-05 17:22

Det kunne jo skyldes at Trine havde lagt den under Sikkerhed. Den burde vel være lagt under Vittigheder. MEn ellers er jeg enig med jer.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 31-01-05 17:24

Hov - Hov Trinethk
Citat
Så hvidt jeg husker står der nemlig i en af Advarslerne noget om at Alkohold laver huller i hukomelsen, måske det er grunden

Syntes at fornemme, at du har svært ved at huske det sæl

Kommentar
Fra : dova

Dato : 31-01-05 17:25

"Alkohol kan få dig til at ligne en nar på dansegulvet"

Ja jeg ved så ikke helt om det var alkohol der fik denne fyr til at opføre sig som en nar på dansegulvet, men som scoretrick virker det ikke

I weekenden var jeg til en kæmpe fest. 125 lystige mennesker, god musik, mad og drikkevarer.

Så bliver jeg budt op til dans af en ukendt fyr, der måske havde fået lidt for meget af de våde varer.
Midt under dansen kigger han pludselig gravalvorligt på mig og siger:
"Ved du hvad? Jeg er hiv-positiv"
Nånå, tænker jeg så, hvorfor skal jeg vide det.
Og så griner idioten halvsjofelt og siger: "Jo, hvis du vil hiv' lidt i "den", er jeg fandme positiv"

mvh dova

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 31-01-05 17:27

AJ der har du nok ret, men selv med det i mente, er det da underligt, med den manglende humor,
måske er det fordi at lønnen ikke er gået ind til tiden. (snydrom 31)

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 31-01-05 17:27

natmanden< SShhh.
arne< jamen det her er ikke en vits...

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 31-01-05 17:29

Det værste ved alcohold på dansegulvet er at man nemt kommer til at glide i citronerne.
I øvrigt har pigerne lidt svært ved at holde takten når jeg er beruset.

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 31-01-05 17:29

dova< det er sort humor.... men den var go

Kommentar
Fra : dova

Dato : 31-01-05 17:35

Ja, jeg synes nu ikke det var så sjovt.

Men de andre jeg fulgtes med til festen, hylede af grin da jeg fortalte dem det

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 31-01-05 17:38

Sort humor:
Lille per har netop nået den alder hvor at man kan stå op når man tisser.
Desværre ryger toiletsædet ned, og rammer lille per's tissemand,,, så han tuder, og taber derved sutten i toilettet.
Mor kommer ilende til undsætning, og må puste på den lille fyr.

lille per - 'sut mor sut,sut'
Mor - 'det var fandens som allerede han ligner sin far'

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 31-01-05 17:41

> Hej Trinethk
Igen besiser du en rigtig god humor .. ikke mere af samme slags før om mindst 14 dage .. mine lattermuskler skal lige slappe af !
I Min tandbørste var der 399 hår (Klokken 08:15) .. vil det sige, at jeg skal reklamere ?
/PG

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 31-01-05 17:42

Godkendelse af svar
Fra : natmaden

Dato : 31-01-05 17:44

Tak for joken Trinethk.
Det med vitighedder er vel også en slags sikkerhedsventil, der er med til at hverdagen ikke er for grå !
Hav en god aften alle sammen, og drik nu ikke for meget ude på dansegulvet                         Mvh. Jørgen

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 31-01-05 17:45

Guild< jeg er sat af

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 31-01-05 18:26

Jeg ser til min rædsel, at emesen er begyndt at

bruge røgsmileyen. Hvad ligger der bag det? Et eller andet nederlag måske?

Må vi få sandheden, den fulde sandhed og ikke andet

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 31-01-05 19:20

Det er den eneste halvnaive filursmiley........................jeg har ikke rørt en smøg
siden 21 okt 04
Min kone er begyndt at sælge de 8 kartoner.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 31-01-05 19:30

Og hvor mange point koster et karton, om jeg lige må spørge ?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 31-01-05 19:40

Det er udenfor mit gebet - det er min kone som styrer smuglesmøgerne (det har hun altid gjort) ................de er ikke i min besiddelse.

Men for f........ hvor var det hyggeligt, sammen med en pils.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 31-01-05 21:24

Det er lissom jeg ikke er helt rolig
før de cigaretter er udenfor eme's rækkevidde.

Og husk så lige eme, du kan ha' det ligeså hyggeligt uden, helt sikkert.
Ok, det første år måske ikke, lidt sejt, ja ja, men husk " en chokoladecigar hjælper altid"
Hilsen
Keldd.