/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 810
Base til Siemens Micro?
Fra : Kris
Vist : 688 gange
100 point
Dato : 31-01-05 14:38

Jeg skal bruge en base til en Siemens Micro trådløs telefon. Jeg har kun håndsættet og en lader dertil. Er der nogen der ved hvor den kan købes?

Mvh.
Kris

Accepteret svar
Fra : lau_cph

Modtaget 100 point
Dato : 31-01-05 16:22

Du kan nok kun købe den med et håndsæt!
Det er sådan, at håndsæt kan købes løst men ikke baser...
Du kan nok få pakken i Metro eller TDC butikken... måske endda Bilka.

Kommentar
Fra : Kris

Dato : 01-02-05 14:29

Er der virkelig ingen mulighed for at købe basen alene? Er det måske ikke muligt at købe den fra Siemens? Ville nødt ud at købe base + håndsæt da jeg ikke har brug for et ekstra håndsæt.

Godkendelse af svar
Fra : Kris

Dato : 13-09-05 19:03

Tak for svaret lau_cph.