/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
hjælp
Fra : krudtkongen
Vist : 427 gange
200 point
Dato : 31-01-05 14:37

Er der nogle der kan finde ud af hvem der har det her nummer 20739914 og hvor personen bor

Kommentar
Fra : dova

Dato : 31-01-05 14:42

Det kan man ikke hvis det er en taletidstelefon.
Og det vil også være ulovligt at opgive folks navn og adresse på den måde her på nettet.

Men jeg kan fortælle dig, at det ikke kan oplyses hvem der har nummeret (altså er det et taletidsabonnement).

Har du ikke prøvet at ringe til vedkommende og høre hvem det er??

mvh dova

Kommentar
Fra : krudtkongen

Dato : 31-01-05 14:44

jov men den nar siger jo ikke noget og han/hun ringer hele tiden til mig

Kommentar
Fra : dova

Dato : 31-01-05 14:47

Det må jo så være en der er ude på at drille dig.

Prøv at lade være med at besvare eller afbryd din telefon når du kan se det er det nummer der ringer, mon ikke vedkommende så bliver træt af det?

mvh dova

Kommentar
Fra : dova

Dato : 31-01-05 14:49

Har du forresten prøvet at ringe til nummeret fra en telefon der ikke viser vedkommende det nummer du ringer fra.

Fra en fastnettelefon skal du bare trykke *31* lige før nummeret, så kan det ikke ses hvem der ringer op.

mvh dova

Kommentar
Fra : lau_cph

Dato : 31-01-05 14:57

Meld svinet så!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 31-01-05 15:04

Et mobil nummer kan også være "hemmeligt" selv om det ikke er taletidskort. Brugeren kan selv bestemme om han/hun vil være oprettet i oplysningen.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 31-01-05 15:30

Det tilhører et taletidskort - Ålborg.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 31-01-05 15:33

kilde - TDC 1811

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 31-01-05 18:09

http://www.telepriser.dk/sendsms.asp skriv en besked til ham/hende eller 20000?

Kommentar
Fra : krudtkongen

Dato : 01-02-05 19:50

til rotw dit råd med at sende mange sms'er kunne jeg godt lide men det kan bare tikke lade sig gøre

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 01-02-05 20:38

prøv her /kun telia http://www.smspost.dk/sms/