/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Mappe og filer kan ikke slettes
Fra : Bronson
Vist : 352 gange
100 point
Dato : 31-01-05 11:18

Jeg har en computer med mapper og filer, som ikke kan eller vil slettes, da der er kun masser af symboler og tegn og programmet Total Commander 6.5 siger at de ikke findes på maskinen?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-01-05 11:25

Prøv at se under mappeindstillinger - Advanceret, og slå fildeling fra (hedder sådan noget lign.)

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-01-05 11:26

arghhhhhh kludder i tasterne - der skulle stå avanceret - kan være det hedder simpel fildeling

Kommentar
Fra : Bronson

Dato : 31-01-05 11:37

Nej, det hjælp ikke, skulle måske sige at det ligger i Temporary Internet Files.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 31-01-05 11:39

Hvor ligger de mapper?
Med Totalcmd. kan du jo ganske let fjerne evt. beskyttelse mod sletning i Fil - Ændre attributter.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 31-01-05 11:41

OK det fik jeg ikke set med Temporary Internet files.
Lad være med at bekymre dig om dem og nøjes med at slette i Internet Explorer - Funktioner - Internetindstillinger - Slet filer.

Kommentar
Fra : Bronson

Dato : 31-01-05 11:51

Det hjælp heller ikke

C:\Documents and Settings\Holger\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\

En af filerne ser sådan ud "æG╠¿%¡─Ð.┴}º"

Kommentar
Fra : Bronson

Dato : 31-01-05 11:57

Den har jeg også prøvet ved Temporary Internet files, men det er den ligeglad med

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 110 point
Dato : 31-01-05 12:10

Hvorfor roder du i det Holger?
Du kan jo prøve at starte op i fejlsikker tilstand og se om du kan slette det hele derfra. Ellers skal du jo have fat i et program der kan slette på den brutale måde, men hvis der ikke er konstateret virus i maskinen er der ingen grund til at bekymre sig over underlige filnavne. Det er jo nok også derfor at der er lavet mulighed for at skjule visse filer, men den funktion har du jo nok slået fra i Totalcmd.

Kommentar
Fra : anyway

Dato : 31-01-05 12:11

Dr Delete kan http://www.docsdownloads.com/Tier1/dr-delete.htm men pas på hvad du sletter

Kommentar
Fra : Bronson

Dato : 31-01-05 14:22

Kan man sende et billede op så man kan se hvad fejlen er?

Kommentar
Fra : lau_cph

Dato : 31-01-05 14:48

Prøv bare at genstart og se om du kan derefter!

Godkendelse af svar
Fra : Bronson

Dato : 04-02-05 20:25

Mange tak for svaret BjarneD.