/ Forside/ Interesser / Fritid / Fritidssejlads / Spørgsmål
10  transor 1030
'trækkeligt' pantry
Fra : il_papa
Vist : 512 gange
50 point
Dato : 31-01-05 11:09

Har nogen lavet/installeret en pantry (kun vaske og spritburner) som kan 'gemes' under cockpicten og trækkes ud når man har brug for den?

Min båd er kun 24 fod og jeg mener det kan være en god løsning.

Accepteret svar
Fra : pallenoc

Modtaget 50 point
Dato : 31-01-05 12:16

På bl.a nogle SAGA 24 samt andre mindre både er "pantryet gemt" under førersædet, så du (først) kan komme til det når løfter sædet. Godt eller skidt?...det er i hvert fald en brugbar og pladsbesparende løsning.

Mvh
Palle Jensen

Kommentar
Fra : il_papa

Dato : 31-01-05 14:16

http://users.cybercity.dk/~dsl60681/start.htm

Dette er hvad jeg snakker om

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 31-01-05 15:24

ja, det er samme princip som i bl.a. SAGAen, hvor det dog på dit viste foto er kardansk ophængt.

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 01-02-05 12:14

Jeg har faktisk et sådant OPTIMUS kogeblus ligeledes med to brændere til salg for en tusse, hvis du skulle være interesseret?

Kommentar
Fra : il_papa

Dato : 01-02-05 13:12

@ pallenoc

Det lyder interresant... gider du at skrive til mig på Stockbridge@Tracexpert.com

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 02-02-05 13:00

Har du fået min mail?

Mvh
Palle

Godkendelse af svar
Fra : il_papa

Dato : 20-12-06 09:03

Tak for svaret pallenoc.