/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
brug for lidt hjælp
Fra : hmmja
Vist : 387 gange
40 point
Dato : 30-01-05 23:51

dengang mig og min x-kæreste havde sex brugte vi altid kondom....og hvis min pik ik var helt stiv når vi stak den ik så blev den efter lidt tid...med kondom,...men vi prøvede os nogle gange uden...og der blev min pik bar slappere og slappere..og nu har jeg så fået en ny kæreste...og hun er på p-piller...så bruger ik kondom...og nu har vi lige gjort det for første gang her for et par dage siden,,,,og det føltes bar som om jeg bollede hende med en slap pik...og den var heller ik ret stiv....og vi har gjort det 4gange nu..og det har været såen hver gang...hva kan det være??

de 4gange vi ahr gjort det har jeg kun fået udløsning 1gang...ku bar ik mere til sidst de 3andre gange...og hun siger jeg ik er den eneste hun har prøvet med som ik ku få udløsning...er det fordi min pik er slap eller hva????

vi har prøvet anal..men det gør sindsygt ondt på hende...vi bruger baby olie...og har givet finger med både 1 og 2finder...hva kan vi gøre

er 15år og ryger ik og alt det der :)

på forhånd tak for hjælpen

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 31-01-05 00:11

hej har lige haft samme problem med min nye dame!! prøv at lade være med at ligge og pille så længe så hun bliver meget våd et kan hjælpe!"
ellers prøv at tøre hende med lidt wc papir.. held og lykke

Kommentar
Fra : hutlihut

Dato : 31-01-05 00:18

Jeg tror ikke, at du skal begynde, at tørre med toiletpapir for så kan det være hun taber lysten, men du kunne jo "arbejde" lidt med tungen der kan blive tilstrækkeligt stiv til, at du kan gøre hende meget glad.
Det skulle også hjælpe på din egen lyst, altså hvis du er mand nok.

Kommentar
Fra : janemli

Dato : 31-01-05 00:22

i ska lige skrive hvorfor et af spørgsmålene det er i svare til så du mener jeg ska kneppe hende med tungen....hvorfor dog det

Kommentar
Fra : janemli

Dato : 31-01-05 00:24

bruger lige et andet brugernavn

Kommentar
Fra : hutlihut

Dato : 31-01-05 00:27

Hvorfor fa'n tror du? Måske du skulle vente et par år.
Hvad bruger du egentlig den dobbeltprofil til?

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 31-01-05 00:28

Det er nok ikke så usødvanligt.. du er jo kun 15 år. På det tidspunkt er man ikke nødvendigvis helt færdig udviklet.
Måske har du for meget sex,, altså ikke kun med hende, men måske onanere du for meget.
Den er simpelthen blevet træt.
Prøv at gi den lidt fred, og prøv så igen.
Nervøsitet kan også være en af grundene til at du ikke kan få den op.
Føler du dig presset ? Måske ubevist ? Ubevist presset ?
I behøver jo heller ikke bolle hver gang. Om ikke andet, så brug meget tid på bare at ligge og nusse.
Jo længer tid i nusser, jo støre er chancen for din lyst er helt i top.
Jeg er helt sikker på hun også gerne vil nusse,,, det elsker piger. Måske giver hun udtryk for hun gerne vil bolle, fordi hun har svært ved at finde ud af hvordan hun skal røre ved dig.
Men det er netop det...lær hinanden at kende, ved at røre ved hinanden, så skal det med Frederikken nok komme.

Kommentar
Fra : janemli

Dato : 31-01-05 00:29

havde bar glemt mit ene engang for et styk tid siden men fandt så ud af det...og glemte og logge ud...men hvorfor er det jeg ska gøre det med tungen...kan ik se hva det sku hjælpe??? men hvis det gør vil jeg da sefl gør et forsøg..men du må lige uddybe dig lidt

Kommentar
Fra : janemli

Dato : 31-01-05 00:34

ja okay trinethk...de 2første gange var kl 4 og 5 om natten...plus jeg havde fået en del blowjobs og sån om dagen...og de 2andre gange var kl 10 om morgen samme dag...så den var nok træt ja......men har os lige været igennem en stor omgang præstationsangst hvor jeg slet ik ku....så kan det være det der ik er helt ovre??? men vi har kendt hinanden i lidt over en månede nu

Kommentar
Fra : hutlihut

Dato : 31-01-05 00:39

Når du så godt kan lide blowjobs så kunne det jo tænkes, at hun kunne lide noget tilsvarende, men du er nok så umoden at du syntes, at det er væmmeligt.
Du/I bruger åbenbart sex som noget mekanisk noget og tror at det er fint nok, synd for jer og den der med præstationsangst er vist noget du har læst for du lyder ikke som en der gerne vil gøre din pige glad.

Kommentar
Fra : janemli

Dato : 31-01-05 00:41

nåååå troede du mente jeg sku stikke den ind i hulet...har skam slikket hende mange gange og lave 69 og sån....det er der skam ik noget klamt i..langt fra

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 31-01-05 00:44

En måned er skam heller ikke så længe enda.
I kan jo prøve at aftale at i bare skal sove sammen, uden at lave noget.
Hvis hun bliver ved med at tigge om sex...så bare sig at i skal holde jer til aftalen.
Mens du smiler fræk til hende selvfølgelig ;)
Hvis DU så har lyst, kan du hen på morgenen se om hun er med på noget.
På det tidspunkt har du nok også meget nemmer ved at få den op.

Kommentar
Fra : janemli

Dato : 31-01-05 00:47

ja det er rigtig det er meget nemmere om morgen.....men kna bar ik forstå jeg den blir slappere og slappere når jeg gør det uden kondom???

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 31-01-05 00:51

Så bare gør det med, det sker der jo bestemt ikke noget ved.
Måske er det også lige en ny føgelse for den,,,,altså uden kondom,,det følges lidt anderledes.

Kommentar
Fra : janemli

Dato : 31-01-05 00:53

ja og syntes det er dejligere....og hun vil nok os syntes det er underligt.....men det har ik noget og gør med hun er for våd eller stor??

Kommentar
Fra : dova

Dato : 31-01-05 00:57

Ja, den er sgu nok træt af at blive våd når den ikke har regnfrakke på, så derfor bliver den slap.

Eller også er det fordi den endnu ikke er gammel nok til andet end at tisse med

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 31-01-05 00:57

Nej,, det er jo noget hun er.....
Din tisser bliver jo ikke mindre/slapper af at hun er stor eller våd.
jeg tror det er noget med det der pres...du føler dig presset,, det er helt naturligt i din alder,, der tror jeg alle har prøvet.
Ja, selvom man er "voksen" kan man aligevel være ude for det.

Stoler du på hinde ?
Snakker hun meget om at i skal havde sex ?

Kommentar
Fra : janemli

Dato : 31-01-05 01:01

nej det gør hun ik..men hvis jeg spøger så vil hun da altid....og hun er rigtig glad for at vi har gjort det nu...og selv om den var slap nød hun det rigtig meget og fik flere orgamser....men det er sån at hvergang inden gir hun mig et blowjob og så står den fint...men så når hun vender sig om begynder den og falde men er det noget som går væk med tiden?? men det der med sex er skam ik noget nyt for mig...mig og min x gjorde det mange gange i de 6måndere vi kom sammen

Kommentar
Fra : janemli

Dato : 31-01-05 01:02

orgasmere* sku der stå

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 31-01-05 01:06

Ja, det går helt sikkert væk med tiden.
Prøv at undgå at hun slikker dig,,, så kan det være at den ikke falder. hvis altså den er stiv inden hun gør det.
Måske falder den fordi, at det du bedst kan lide, er at blive slikket..og så er det lidt "skuffende" når hun stopper.
derfor,,, bol med hende først...og hvis ikke du kommer af det, så lad hende slikke dig.

Kommentar
Fra : janemli

Dato : 31-01-05 01:08

hmm den er ik sån helt stiv inden hun slikker nogen gange...men det blir den hurtigt når hun går igang og det er ik fordi det er overdrevent vildt dejligt når hun slikker...men det er da sefl dejligt....

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 31-01-05 01:11

Hmm.... Måkse er der for koldt der hvor i har sex... så snart hun varmer den med munden bliver den stiv,,og når hun stopper er den våd af savl og bliver derfor enu hurtiger kold.
De kan være meget føglsomme overfor kulde.
Kan det være derfor ?

Kommentar
Fra : janemli

Dato : 31-01-05 01:13

hmm har godt nok ik tændt for varme eller noget på mit værelse..men det kan måske godt pas....der var hvertald ik koldt efter vi havde gjort det kan jeg husk men hvis vi har været sammen og hun ik har rykket den af på mig eller vi har gjort det......så onanere jeg 1gang dagligt måske 2..ska jeg til og stop med det.....vi er sammen hver dag

Kommentar
Fra : janemli

Dato : 31-01-05 01:16

men når der er varmt oppe i hende burde den så ik blive stiv igen??

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 31-01-05 01:17

Ja, lad da endelig hende gøre det for dig..
Den har godt af at få lidt fred... den kan jo slet ikke producere alt det sød du forsøger at få ud af den.

Kommentar
Fra : janemli

Dato : 31-01-05 01:18

nej kan da godt være jeg sku prøve og gi den lidt fred

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 31-01-05 01:19

Jo, men den kommer jo ind og ud og ind og ud...
Sørg for at havde godt med varme på...
Hele din krop kommer jo til at fryse. I ligger nok også lidt uden dyne og sådan..
Hav altid varme på....
Selvom du er oppe i hende,,så vil der være vådt og koldt på din penis rod, det kan den ikke lide

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 31-01-05 01:20

Ja det tror jeg

Kommentar
Fra : janemli

Dato : 31-01-05 01:20

men har vi fået en udløsning siden kl 5 inat....så ku være jeg sku prøve imorgen når hun kommer eller hva

Kommentar
Fra : janemli

Dato : 31-01-05 01:23

men har ik* sorry

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 31-01-05 01:30

Ja, det kan i jo godt... men så tænd for varmen nu.....
Og man behøver jo ikke havde sex hverdag.
Det bedste forhold er et hvor man kan være sammen uden at havde sex...ja faktisk det hvor man kan være sammen uden at tale sammen, men bare læse i et blad eller sådan.
At kede sig sammen

Kommentar
Fra : janemli

Dato : 31-01-05 01:35

inat var første gang vi gjorde det i den månede men vi har aldrig været sammen hvor vi ik har´lavet et eller andet..altså slikket eller givet finger.......men prøver og tag chancen imorgen men må hellere smutte i seng nu..hvis du kan svare på en af de andre ting i mit spørgsmål vil det være dejligt..så ska jeg nok lige komme med et svar imorgen

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 31-01-05 01:57

jeg er også gået i seng

Kommentar
Fra : LaaBaaby

Dato : 24-02-06 15:10

er du Parat til Sex Ö , Siden du ikke kan få den op og stå .. Tænder du ikke på hende ?