/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Microsoft gaming zone
Fra : masteraugust0
Vist : 523 gange
220 point
Dato : 30-01-05 22:54

Jeg spiller en del på zonen , men har nu pludseligt fået et problem.
Efter at jeg er logget ind(ingen problem) kan jeg ikke komme ind i nogle af game rummene , men får istedet en mystisk fejlmeddelelse som lyder sådan:"unable to parse line BECINFILESET CC3"
Dette står inde i en box med overskriften ZONE SETUP ERROR.
BECINFILESET CC3 er navnet på et eller andet spil(tror jeg) og jeg får ca. 52 til 53 fejlmeddelelser hvor det eneste der skifter er navnet på spillet(tror jeg nok)
Hvad kan der være galt?????

P.S. spillet jeg spiller er AOE(Age of Empire expansionpack) og jeg har spillet i flere år uden problemer.
For nylig har jeg opdateret Win XP m/Service pack 2 , men har også spillet flere gange efter dette.

Mvh. Jan

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 230 point
Dato : 30-01-05 23:11

Der er en fejl i "zoneprogrammet", installer det på ny.
Fjern først som foreslået, filerne i C:\Program Files\MSN Gaming Zone http://support.microsoft.com/kb/q233182/
Og så gå ind på siden i linket herunder, så installeres programmet automatisk.

http://classic.zone.msn.com/services/install.asp
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : masteraugust0

Dato : 31-01-05 00:40

HM.................

Det så så godt ud og passede lige på fejlmedelelsen , men ak det hjalp ikke.
Min harddisk er partitioneret i 2 , AOE ligger på D og Zone setup på C men mener da ikke det kan have noget med det at gøre..eller hva.??

Jan

Godkendelse af svar
Fra : masteraugust0

Dato : 31-01-05 21:03

Tak for svaret pallebhansen.
Jeg forsøgte at gøre som du skrev , men det virkede ikke helt.
Så gik fandt jeg selv mappen Zone friends og slettede alt indhold manuelt...en efter en og så virkede det.
Tusind tak for hjælpen

Mvh.Jan