/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
TombRaider The angel of darkness ps2
Fra : showgirl
Vist : 638 gange
100 point
Dato : 30-01-05 21:50

Jeg har et lille problem med mit ps2 spil tombraider Angel of d......

Jeg kan kun styre den på den runde på joystikket... jeg kan ikke helt finde ud af hvor jeg ændre det til at kunne styre den med pil tasterne... ja det er til ps2... Hjææææælp...

Showgirl

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 31-01-05 00:12

Du må kunne skifte det inde i Options... ellers så prøv at tag joystikket ud.

Men jeg ville nu ikke ønske mig at bruge tastaturet... Man har slet ikke nogle føling med hende på den måde :S
Få istedet fat i et joystik uden analog styre systemet,,, altså et med pile taster istedet for.

Kommentar
Fra : showgirl

Dato : 31-01-05 09:26

det er lige det jeg ikke kan.... der er nettop ikke noget i options hvor du kan ændre kontrol mode... og det burde der jo være...
Jeg vil ikke bruge tastaturet... da det er til ps 2....

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 31-01-05 16:01

Ok... hmm..i mindten imellem de 2 analoger, er der ikke en lille pæer der lyser rødt ?
den mener jeg du kan trykke på, og så skulle man være foruden analogen.
Er du helt sikker med det i options ? Options - Settings - Analog ? eks

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 31-01-05 16:01

Eller hvis der er noget der hedder Control,, så prøv at gå ind i det

Kommentar
Fra : showgirl

Dato : 31-01-05 16:13

det er lige det der r mit problem... jeg kan nemli´ ikke trykke på den lille røde der lyser... den reagere ikke på det....

og jeg kan slet ikke komme i en opsætning hvor jeg kan ændre kontrol mode....

der står i bogen som hører til spillet at jeg kan trykke på "start" under spillet og en pause/option menu skal komme frem, men det gør den bare ikk.. der kommer kun pause og exit..

jeg fatter intet...

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 31-01-05 18:23

Prøv at tryk Select. Ved siden af Pause knappen.
Undskyld hvis det er nogle dumme forslag jeg kommer med, men det lyder underligt ?

Kommentar
Fra : showgirl

Dato : 31-01-05 19:15

det har jeg også prøvet, hvor jeg så kan komme i en option menu... men kun audio og billéde ingen kontrol funktion... vildt underligt...

Accepteret svar
Fra : Trinethk

Modtaget 100 point
Dato : 01-02-05 00:28

Hmm.. det fatter jeg intet af.. Jeg har nu heller ikke PS2.
Prøv at lav en bruger på www.tweakup.dk og spørg der. Der svare de med det samme. Jeg er sikker på at en derfra ved det.

Kommentar
Fra : showgirl

Dato : 01-02-05 09:46

det vil jeg prøve så... tak for hjælpen Trinethk...

Godkendelse af svar
Fra : showgirl

Dato : 01-02-05 09:46

Tak for svaret Trinethk.

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 01-02-05 14:19

Det var så lidt, håber du vil bruge tweakup fligtigt

Kommentar
Fra : showgirl

Dato : 01-02-05 14:21

r i fuld gang...