/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Remote control Winamp?
Fra : hundebol
Vist : 302 gange
100 point
Dato : 30-01-05 21:37

Ved dælme ik ligeom det her er det rigtige sted at stille spørgsmålet men hva...

Jeg har købt mig et Asus tv-capture kort med fjernbetjening, men da jeg hører musik i winamp tænkte jeg på om man kan få et plug-in eller noget til winamp så jeg ka bruge min Asus fjernbetjening til at fjernstyre winamp??

Hvis det da overhovedet kan lade sig gøre...?!

Mhv.
Hundebol

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 30-01-05 21:55

Hm...
Det ved jeg ikek men kan du styre mediaplayer via din fjernbetjening ? Jeg kan styre den via min knapper på tastaturet.. så der er nogle forbindelse...
Hundebol Er det den hundebøl fra sønderborg?
mvh Benjamin.hansen.......

Kommentar
Fra : hundebol

Dato : 30-01-05 22:27

Jeg KAN faktisk styre med min fjernbetjening i Win media player!! det havde jeg sgu slet ik tænkt på at afprøve...

Men hvis der er nogen der ve om der ska et specielt plug-in til for at det virker i winamp, så var det jo egentligt det jeg spurgte om.. så spørgsmålet forbliver lige åbent!

Og nej, jeg er dog ikke fra Sønderborg!

mvh. Hundebol

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 30-01-05 22:34

Fint nok.
God fornøjelse...
Det var også mest dit alias der fik mig på dette spørgsmål
mvh B

Kommentar
Fra : kennybear