/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
windows xp
Fra : janik
Vist : 315 gange
100 point
Dato : 30-01-05 21:27

jeg har et stort problem med at opdatere sp2 i xp den har hentet
den men ville ikke installere den .
pcèn er en bærbag compaq presario 2100.
den går bare i stop og ville ikke noget så jeg blivet nødt
til at genstarte også fjerner den det har
har installeret.
xpen er original

Kommentar
Fra : anyway

Dato : 30-01-05 21:58

Ingen fejlmeddelelser overhovedet?
Er det fra en cd eller via windows update du prøver at installere sp2?
Under alle omstændigheder skal du være sikker på der ikke er virus eller spyware på din pc. Det vil også være en fordel at så lidt som muligt kører under installationen. Deaktivere antivirus - især hvis du har Norton - til sp2 er installeret.

Kommentar
Fra : janik

Dato : 30-01-05 22:01

nej der kommer ingen fejlmeddelse ,den går bare i stop og jeg har prøvet at
Deaktiveret virusprogram.

Kommentar
Fra : anyway

Dato : 30-01-05 22:20

Er det fra en cd eller via windows update du prøver at installere sp2?

Kommentar
Fra : janik

Dato : 30-01-05 22:22

det er windows update sorry det fik jeg ikke svaret på..

Kommentar
Fra : anyway

Dato : 30-01-05 22:38

http://download.microsoft.com/download/5/b/e/5be85df7-16e9-4 6e2-ad42-daefeccd3f56/WindowsXP-KB835935-SP2-DAN.exe Her kan du downloade sp2 - gemme den - afbryde internetforbindelsen - installer så filen.

Kommentar
Fra : anyway

Dato : 30-01-05 22:40
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-01-05 22:59

kender du ikke en der har fået sp2 på cd-rom fra microsoft ????? Det hjalp da jeg skulle lægge den ind på en bærbar for nogen måneder siden

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-01-05 23:01

ps.. synes lige jeg vil sige at jeg også havde problemer i første omgang med at downloade den - fandt så ud af at jeg var for utålmodig og ikke gav den lov at læse færdig/ gøre sig færdig - det ER jo muligt du kan have samme lille problem
Men for en sikkerheds skyld bestilte jeg den gratis cd-rom - og der var nul problemer med noget der

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 100 point
Dato : 31-01-05 08:25

Prøv at kigge med her: http://www.kandu.dk/dk/tip/9317

Godkendelse af svar
Fra : janik

Dato : 31-01-05 16:38

Tak for svaret emesen.