/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Tøj i kbh
Fra : jonassr
Vist : 1124 gange
200 point
Dato : 30-01-05 19:37

Jeg skal til kbh her i næste md på noget besøg, men så ville jeg også lige kigge på lidt tøj mens jeg er der.. er der nogen der ved om der bliver solgt nogle af disse mærker her?
Jeg kender kun en butik Casual Clothing som ligger i ryesgade men findes der andre steder ???

Evisu
Stone island
Burberry
Aquascutum
Paul & Shark
Henri Lloyd

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 30-01-05 20:34

Garanteret i Fields....

Kommentar
Fra : jonassr

Dato : 30-01-05 20:39

som ligger ?

Accepteret svar
Fra : Better_Performance

Modtaget 200 point
Dato : 31-01-05 00:12

Lige ved siden af Bella Center på Amager, der går Metro til døren, Ellers er der et stort udvalg i Illum på hjørnet af Købmagergade og strøget, eller Magasin som ligger lige i nærheden.

Kommentar
Fra : Cirkelinedk

Dato : 31-01-05 08:59

Har fundet nogle, af de mærker du nævner. Prøv at se denne side, der er sikkert noget du kan bruge.

http://www.styleguiden.dk/sg_index.php?mid=14

Mvh Cirkelinedk

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 31-01-05 09:46

Ude ved Langelinie, ikke ret langt fra "Den Lille Havfrue" ligger der en masse små butikker (OUTLETS) hvor du kan få næsten ALLE former for tøj og beklædning, også mærkevarer. Hvis man kommer tidligt på dagen er der ofte KNALDGODE tilbud til LANGT under normalpris. Men generelt er priserne lave.
Prøv en "osetur" her...det fortryder du ikke!

God fornøjelse med dit ophold i "WONDERFUL COPENHAGEN"!

Mvh
Palle Jensen

Godkendelse af svar
Fra : jonassr

Dato : 14-02-05 17:46

Tak for svaret Better_Performance.