/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
ms windows
Fra : ib2650
Vist : 451 gange
100 point
Dato : 30-01-05 18:33

er der en herinde der kan løse et problem , når jeg vil dl. en fil får jeg besked at mine sikkerhedsindstillinger ikke giver adgang .
kører xp. pro sp.2.
har forsøgt at afbryde min firewall samt min virus avast. ligegyldig hvad det dukker op hele tiden .
ps. den fil jeg vil have er i forbindelse med et værktøj dreamtoolz. de anbefale efter opdatering til sp 2 at foretage en update , forgæves hva så. ligeledes forsøgt i fejlsikret tilstand.

ib.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-01-05 19:06

det ermuligt du ikke er logget på som administrator

Kommentar
Fra : ib2650

Dato : 30-01-05 19:11

miritdk
sorry jeg er aministrator
ib

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-01-05 19:12

har du måske fildeling slået til ?????????

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 30-01-05 19:44

Du kunne lige hoppe tilbage til før denne >>dreamtoolz<<
Start>hjælp>skriv gendannelse
så få r du en vejledning.

Kommentar
Fra : ib2650

Dato : 30-01-05 19:52

emesen :: ja det var nok rigtigt nu er det sådan at jeg har haft programmet i flere år og først efter update af sp.2 kom problemet, men ok jeg går i nøjlecenteret og ser mig om derinde
ib

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 01-02-05 00:17

Prøv at kigge her:
http://www.kandu.dk/dk/tip/9317