/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Efterlyser information antik traktor...
Fra : mpjc
Vist : 1114 gange
200 point
Dato : 30-01-05 18:06

Hej!!

Jeg håber det ok jeg ligger spg. her da jeg ellers ikke ved hvor jeg skal ligge det.

Jeg søger information om en antik traktor.

Traktor navn: Bungart T7
Årgang: 1962

Håber nogle kan hjælpe mig med net-adr, eller manualer til motor eller traktor.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 30-01-05 18:22

Jeg tror det hedder Bungartz og hvis du bare søger på bungartz traktor, er der mange sider, især på tysk, men også noget fra Dansk Veterantraktorklub.

mvh dova

Kommentar
Fra : mpjc

Dato : 30-01-05 19:54

Ups ja... Bungartz T7

Du har ikke nogle danske links...

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 200 point
Dato : 30-01-05 20:33

www.dvtk.dk det er veteranklubben hvor du kan rette henvendelse og få oplysninger.

www.bungartz.nl det er godt nok ikke dansk.

Tror det er en deutzmotor der ligger i den, det synes jeg, at jeg så noget om et eller andet sted.

mvh dova

Kommentar
Fra : mpjc

Dato : 04-06-05 17:12

Nogle der kan hjælpe... Mangler virkelig info om traktoren.

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 05-06-05 15:43
Kommentar
Fra : mpjc

Dato : 05-06-05 15:50

alimak det er jo ikke info, det er priser...

gerne om nogen havde bøger om traktoren eller andet...

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 05-06-05 15:56

Du kan spørge om nogen af dem har bøger ol.
alimak

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 06-06-05 08:35

Køsters Motorboghandel www.kosters.dk i Randers og Dansk Transport Boghandel i Kirke Hyllinge: http://www.dansktransportboghandel.dk/ er nogle af de steder du kan søge/henvende dig.

Hvis dette ikke (mod forventning) ikke skulle give dig det du søger, er der på stumpemarkedet i Herning (næste gang i november) bl.a. en tysker som har TONSVIS af litteratur med specielt traktorer og andre stationære motorer som omdrejningspunkt.

HELD og LYKKE!!!

Mvh
Palle Jensen

Kommentar
Fra : mpjc

Dato : 06-06-05 13:16

Takker...

Godkendelse af svar
Fra : mpjc

Dato : 02-01-06 20:18

Tak for svaret dova.