/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Tvangssletning af Acrobat
Fra : Qualiman
Vist : 335 gange
100 point
Dato : 30-01-05 17:19

Jeg fik på et tidspunkt Acrobat 4.0 (hele programmet ikke kun Reader) og har nu købt samme men 6.0

Jeg prøvede at afinstallere men den gav op midt i processen - nu kan jeg ikke få hevet 4.0 udgaven af - og hermed ikke få installeret det nye program

Hvad gør jeg

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 110 point
Dato : 30-01-05 17:30

Prøv først at slette Acrobat hårdt og kontant fra stifinder. Mærk biblioteket af, højreklik og vælg slet. Derefter kører du dette program : http://tucows.tdconline.dk/preview/355220.html

Du burde nu kunne installere den nye Acrobat.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 30-01-05 17:52

I langt de fleste tilfælde, kan man bare installere oveni, og så skal programmet nok sige til hvis du skal fjerne den gl. først. Men ellers installerer du igen v4 og afinstallerer med: "tilføj fjern" i kontrolpanelet.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 30-01-05 19:19

Det fulde program Adobe Acrobat skal afindstalleres før det nye kommer ind.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-01-05 15:56

Jamen, emesen det er jo dét Qualiman ikke kan (..på 'normal' vis), så prøv nu liiiige at gøre som jeg skriver

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 31-01-05 16:05

Ja - nemlig

Godkendelse af svar
Fra : Qualiman

Dato : 31-01-05 18:39

Tak for svaret molokyle.