/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Pasword
Fra : tomsen2004
Vist : 354 gange
50 point
Dato : 30-01-05 00:48

Jeg har et gammelt Excel regneark liggende hvor jeg har givet projektmappen et pasword.!!!!! det har jeg glemt- Kan man "knække" koden på en eller anden måde???
Jeg har prøvet at kopiere data over i et nyt regneark, men det er ikke lykkedes for mig.

Accepteret svar
Fra : huntermis

Modtaget 50 point
Dato : 30-01-05 12:55

du kan da prøve at søge efter "excel password" på internet
men ellers prøv dette link
http://www.straxx.com/excel/password.html
de heviser også til forskellige links

Godkendelse af svar
Fra : tomsen2004

Dato : 02-02-05 13:32

Tak for svaret huntermis.Det virkede perfekt.