/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
kan ikke finde spørgsmål
Fra : e.p.
Vist : 500 gange
20 point
Dato : 26-08-02 23:03

Der var en lærer, som for et par uger eller 3 siden, spurgte efter opgaver om netværk.......
jeg kan ikke finde det spørgsmål....er der nogen der kan hjælpe ??

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 26-08-02 23:36

Er det dette spørgsmål, du tænker på:
http://www.kandu.dk/dk/news/201758/groupid/30508

Accepteret svar
Fra : strarup

Modtaget 30 point
Dato : 26-08-02 23:38

Hej E.P.

det er dette spørsmål går jeg ud fra..."Netværks opgaver"... -->
http://www.kandu.dk/dk/spg/5655

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 26-08-02 23:44

Begge link åbner det samme spørgsmål. Pudsigt. Men så èr det jo nok det spørgsmål.

Godkendelse af svar
Fra : e.p.

Dato : 26-08-02 23:54

Tak for svaret strarup.....Det var lige nøjagtig den....
links'ene er ikke ens......

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 27-08-02 00:26

Næ, det har du da også ret i: det er to forskellige sider, der linkes til. Så forstår jeg det bedre.

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 27-08-02 10:09

Hej Rellom,

eh... det er det på en måde også... jeg har lige kigget på det link du sendte... det er det der bliver vist ude på nyhedsgruppen, hvorfor der bl.a. ikke er alt det der blevet skrevet herinde fra Kandu er med...

men det var det samme spørgsmål...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 27-08-02 10:57

Ja, Strarup, det pudsige er, at her på kandu betyder et spørgsmål som regel ikke et spørgsmål, men den tråd, spørgsmålet indgår i.

Da jeg i første omgang tjekkede vores links, sammenlignede jeg kun spørgsmålene - altså spørgsmålene - og undrede mig over, at der var to forskellige links til det samme spørgsmål.

Først da jeg tjekkede spørgsmålene - altså trådene - indså jeg, at det var der heller ikke.