/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
Gasovn til en CC
Fra : Wollesten
Vist : 1124 gange
50 point
Dato : 29-01-05 17:41

Vi er en familie som sidste år købte en c.c. Vi vil gerne bruge den lidt mere over sæsonen, og vil derfor gerne vide, om der findes en gasovn som kan varme lidt om vores kolde fødder, mens vi sidder i forteltet ? Den skulle gerne kunne kobles til den 3 kilos gasflaske som vi i forvejen har med, idet vi ikke ønsker at slæbe rundt på en 11 kilos. Findes der en fiks lille ovn, som kan dække dette behov, eller er det urealistisk med en 3 kilos gasflaske ?

Kommentar
Fra : bornbent

Dato : 07-02-05 23:05

hej Wollesten
Måske er dette en idé. vi købte for nogle år siden en lille gasovn, mål 30x30x60. Den passer til en 6 kg alu gasdunk (campingdunk). Vi har med stort udbytte anvendt den i en varevogn i ned til minus 10 grader udetemperatur og haft det dejligt varmt.
Fabrikatet er LAMINOX og den har ART.nr 63. Måske findes den stadig på markedet.