/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Pinnacle studio 9 (skarphed)
Fra : cccf
Vist : 354 gange
100 point
Dato : 29-01-05 15:23

Da jeg har formateret min harddisk ville jeg indtaste min kode til skarphedsindstilling igen, men den vil ikke aceptere den kode som jeg købte før, kan det være rigtigt at man skal købe en ny fordi man har formateret , ???

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 100 point
Dato : 30-01-05 00:26

Hvis du er sikker på du har formateret hele harddisken, så er der intet tilbage fra nogle programmer. Men hvis du kun har repareret din Windows, så er det en anden sag.
Din kode er da ikke til skarphedsindstilling, men enten for at kunne installere programmet, eller nogle ekstra funktioner som feks.: "Your activation key for MPEG-2 Encoding/Decoding".
Det kommer jo også an på om din kode er i tal eller bogstaver, hvad er din kode helt nøjagtig?
Og er programmet virksomt nu?
Og ved du vilke funktioner du mangler.
Og hvilken version af studio 9 har du nu?
Og er du klar over du gratis kan opdate den til version 9.3.5 med det gratis tilføjelsesprogram: StudioPatch9_3_5
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : cccf

Dato : 30-01-05 11:46

Jeg har formateret min disk så der er intet tilbage.
Min pinnacle er Studio version 9,35.
Hvis man vil gøre sin video skarpere i Pinnacle må man betale for at få Den effekt som hedder "gør skarpere" låst op.
Det kan man så gøre over nettet for kr.49 euro. Så sender de en bokstavskode over email, som man så taster ind i sit pinnacle program under "indtast aktiveringsnøgle" Det var det som jeg gjorde tidligere.
Og så er det jeg mener, at man skal vel da ikke betale for en ny nøgle hver gang man formatere sin disk.??
Det svarer jo til at man skulle købe nye programmer til sin pc. Hvis man købte en større disk eller den man har gik ned og man kun kunne komme igang igen med en ny formatering.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 30-01-05 13:23

Du skal selvfølgelig ikke betale igen, fordi din computer er formateret, men at du ikke kan intaste koden for at få låst en funktion op, kan måske skyldes at den funktion allerede er låst op i opgrade til v9.3.5 og at man så fremover ikke skal betale for den funktion.
Jeg kan nu heller ikke se hvor den funktion er, når jeg åbner min studio.
Her er hvad man nu kan få af tilføjelsesprogrammer, og der er da ikke nogen "gør skarpere" programmer?
Men send dem en besked i nederste link, og bed om at få pengene tilbage, for et produkt der ikke virker længere, og lad os så se hvad de svarer?
Men hvis du har ret, og der er noget at låse op i v9.3.5 så kan det skyldes at pinnacle programmet opfatter din machine ID som et nyt nummer. Nummeret ændres normalt kun hvis man udskifter flere vigtige komponenter i sin computer, du kan se dit nummer i P.S. hjælp: about pinnacle studio.
Men du må jo vide nøjagtig hvad det program hed som du betalte for.
http://buy.pinnaclesys.com/dr/v2/ec_MAIN.Entry16?SP=10024&PN=29&xid=51106&V1=31033530&V2=31033530&V3=1&V5=11031935&V4=38&S1=&S2=&S3=&S4=&S5=&DSP=0&CUR=840&PGRP=0&CACHE_ID=-1
http://buy.pinnaclesys.com/dr/v2/ec_MAIN.Entry16?SP=10024&PN=29&xid=51106&V1=11031939&V2=11031939&V3=1&V4=38&V5=11031935&S1=&S2=&S3=&S4=&S5=&DSP=0&CUR=840&PGRP=0&CACHE_ID=0
http://buy.pinnaclesys.com/dr/v2/ec_MAIN.Entry11?SP=10107&PN=1&xid=51106
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : cccf

Dato : 05-08-06 12:50

Tak for svaret pallebhansen.