/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
omnipage
Fra : svendmogensen
Vist : 467 gange
60 point
Dato : 29-01-05 13:05

Når jeg f.eks starter exel popper omnipage op med et icon på værktøjsbjælken. Jeg kan så fjerne den ved at højreklik osv på tilpas, men det er ret irriterende - kan nogen hjælpr.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 29-01-05 13:20

Omnipage er så vidt jeg husker et program til at omdanne scannet tekst til redigerbart materiale.
Så det kan være det der dukker op.

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 60 point
Dato : 29-01-05 15:57

Ved installationen af Omnipage kan man vælge hvilket program den skal være associeret med så du må ind i opsætningen på Omnipage for at finde den og fjerne hvis du syntes, at det er et problem.

Kommentar
Fra : thor6

Dato : 02-02-05 10:11

Du skal finde den mappe der hedder xlstart. I den mappe ligger de makroer og tilføjelsesprogrammer som excel loader når den starter op. Ligger der noget "rimer" på omnipage, så prøv at flytte den fil over i en anden mappe. Start så excel og se om problemet ikke er forsvundet

Kommentar
Fra : svendmogensen

Dato : 04-02-05 21:27

tak for svarene - men når jeg åbner mappen xlstart, er den tom så jeg e rikke nået videre.

Kommentar
Fra : computersmeden

Dato : 04-02-05 21:56
Kommentar
Fra : thor6

Dato : 07-02-05 09:04

Du skal være opmærksom på at hvis du kører vil der være en xlstart "mappe" for hver bruger der er oprettet på systemet. Prøv at gå i starmenuen og søg på xlstart.
(hvis der kun er en bruger på systemet, vil der alligevel være to mapper der hedder xlstart. Windows XP gemmer dine indstillinger under "document and settings")

Godkendelse af svar
Fra : svendmogensen

Dato : 07-02-05 12:22

Tak for svaret BjarneD.