/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
norton ghost og nyt hardware
Fra : cbsjanten
Vist : 398 gange
50 point
Dato : 29-01-05 12:44

jeg har en ghost kopi ad min com men nu har jeg ins ny cpu kan jeg sp stadig bruge den kopi
bios forbliver vel den samme

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 29-01-05 13:23

Hvis resten er det samme og kun cpu er skiftet bør den kunne klare at blive lagt ind igen.

Kommentar
Fra : cbsjanten

Dato : 29-01-05 18:36

jeg har noget sata på en enkelt hd nu men det ins. jeg jo bare igen men det skal da prøves
det er jo kun mit c drev jeg har lavet backup på
jeg har 5 hd i min com men dem tager jeg bare fra inden jeg kører norton så kan jeg ins. dem igen bagefter håber jeg

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 50 point
Dato : 29-01-05 20:15

Ja der skal ikke være for meget at slås med.
Hvis du har installeret programmer på nogle af dine HD med henvisning fra det Ghost image så bør de HD nok være i - men det er jo et image så der kan prøves flere gange. Men vær klar til at hive stikket.
Jeg prøvede at starte en hD fra 450 MHZ - 3 GHZ i en anden comp..............den skreg og hylede, men comp overlevede.
En opstart i fejlsikret tilstand kunne måske hjælpe - så er der ikke så meget at kigge på.

Godkendelse af svar
Fra : cbsjanten

Dato : 29-01-05 20:38

Tak for svaret emesen.