/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Tatovering....
Fra : nytcam
Vist : 1384 gange
100 point
Dato : 29-01-05 00:22

Hejsa

Jeg er nysgerrig...
Kan man tatoveringe over/i ar og strækmærker...?
Hvis man nu vil have en tatoo og der hvor man vil have den er der måske strækmærker eller nogle ar kan man så tatovere over det/i det...?

Dette er ikke nået til mig selv...
Dette er bare et nysgerrigt spørgsmål...

Kommentar
Fra : dova

Dato : 29-01-05 00:26

Det kan man godt, Mange vælger at skjule f.eks. et ar med en tatovering.
En tatovering ligger jo kun i det yderste hudlag og kommer ikke helt ind i vævet hvor f.eks. strækmærkerne er.

mvh dova

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 29-01-05 00:32

Her er reklame for tatovering http://www.coldsteel.dk/Permanent%20makeup.htm

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 29-01-05 13:07

Teknisk set kan man tatovere alle personer overalt ! ... altså også i ar, strækmærker osv ... men er det et smukt resultat ?
I panden har jeg et stort ar, som jeg erhvervede som 3-årig, og det er MIT og skal garanteret ikke skjules med en tatovering !
Strækmærker forbinder jeg med graviditet .. og rigtige piger er vel lidt "stolte" af disse mærker, som mange gange aftager med tiden og afhængig af hvordan man træner kroppen.
Min helt personlige mening: Kun sømænd der har besejlet de 7 verdenshave er "berettiget" til en tatovering .. resten fortryder på et eller andet tidspunkt.
/PG

Kommentar
Fra : nytcam

Dato : 29-01-05 23:14

Guild....

Mit spørgsmål var bare af ren nysgerrighed...ikke for at starte en debat om tatoveringe er pæne eller ej. Jeg er ret ligeglad med andres synpunkt på det.

Men jeg takker alligevel for jeres svar ang mit spørgsmål...lader det stå lidt åben endnu...