/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Hvad forhindrer mig i at se min egen hje~
Fra : fame
Vist : 501 gange
500 point
Dato : 28-01-05 20:15

Hvad forhindrer mig i at se min hjemmeside ?

Jeg kører trådløst, og kan surfe rundt i alt på nær min egen hjemmeside: www.kehlet.org samt det heller ikke er muligt at koble mig op til hjemmesiden.

Når jeg kobler mig direkte på kabel er der ingen problemer, Jeg har også adgang til min side med FTP.

Så det må være noget med det trådløse, de andre pcér ( også på trådløst ) i huset kan heller ikke se min hjemmeside.
Jeg har ikke blokeret for min egen side, såvidt jeg ved.

Min trådløse ruter er en AP ruter wireless 11 G

Kommentar
Fra : mpjc

Dato : 28-01-05 20:29

hva hvis du skrive kehlet.org og ikke www foran...

Ellers skal du måske prøve med en anden browser her kan anbefales Mozilla Firefox

www.mozilla.org

Kommentar
Fra : fame

Dato : 28-01-05 20:52

Hej mpjc
Jeg har nu prøvet begge dine foreslag.
Da jeg skrev kehlet.org i Exploreren, viste den: siden kan ikke vises.
Jeg har installeret Mozilla Firefox, og indtastet: www.kehlet.org ,den kommer så med en advarsel:Dokumentet indeholder ingen data.

Kommentar
Fra : mpjc

Dato : 28-01-05 21:09

hhm, det var da underligt du er ikke kommet til at blokere for din hjemmeside vel...

Kommentar
Fra : fame

Dato : 28-01-05 21:18

Hej mpjc

Det mener jeg ikke.
Jeg har, jeg har været inde i Exploreren for at se om jeg havde blokeret for den, men de andre pcér i huset kan heller ikke se lige precis den side, så det må være noget med det trådløse, det ender vist med at jeg må vælge fabriksindstillingerne og starte derfra igen.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 28-01-05 21:21

ses nemt.
Kehlet ORG er ændret lidt og er blevet opdateret.
Denne gang har vi bl.a. indført en mailliste. Dette indebærer at hvis du tilmelder dig maillisten, så vil du reglmessigt modtage et .................osv
Flot side i øvrigt

Har du i >funktioner>internetindstillinger>indhold>..............aktiveret

Kommentar
Fra : fame

Dato : 28-01-05 21:34

Hej emesen

Tak

Jeg har lige været inde og tilføje webstedet som godkendt, men det hjælper ikke.

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 510 point
Dato : 28-01-05 21:39

Jeg kender ikke dit trådløse grej, men det MÅ være der fejlen ligger.

Kommentar
Fra : fame

Dato : 28-01-05 21:42

Hej BjarneD

Ja, det må det være, jeg vil nu prøve at geninstallere min opsætning på det trådløse, så jeg bliver offline et stykke tid

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 28-01-05 23:06

fame>Er det dig selv, der host´er siden?

Kommentar
Fra : fame

Dato : 28-01-05 23:36

Hej justuniverse

Jeg hoster på en server i USA--- www.novanix.com

Kommentar
Fra : dk

Dato : 29-01-05 00:22

Hejsa
der er fejl i din DNS

ERROR: I couldn't find any A records for www.www.kehlet.org. But I did find a referral to ns1.novanix.com.
(and maybe others).
If you want a website at www.www.kehlet.org, you will need an A record for www.www.kehlet.org. If you do not want a website at www.www.kehlet.org, you can ignore this error.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 29-01-05 00:37

DK, den virker tilsyneladende for os andre og tilsyneladende også for fame når han anvender netværkskort med kabel, og alle dine url er da med dobbelt worldwideweb

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 29-01-05 00:43

dk>
Hvem taler (på engelsk i dit indlæg)?

www.kehlet.org kan ses på min browser og har IP-adresse 207.218.219.232
Det er hosted hos www.novanix.com som har ip-adresse 207.218.219.87
Der er en god sandsynlighed for, at 207.218.219.99 er ip-adressen på et rejse-selskab med domænet 3-star-hotels.accomodation-net.com

Alle sider kan ses på min browser med angivelse af domænenavn. Det ville de da ikke kunne, hvis der var fejl i DNS-en (eller hvad?)

Men det er da rigtig nok at www.www.kehlet.org ikke rigtigt fanger an på min browser....
(Den kan heller ikke pinges)

Kommentar
Fra : dk

Dato : 29-01-05 00:47

>>Bjarne
det var også det jeg undrede mig over at der kom 2 x www på dns opslaget.........

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 29-01-05 00:50

Mystisk for det burde ikke virke hos nogen.

Kommentar
Fra : fame

Dato : 29-01-05 14:04

Hej alle sammen.
Jeg har nu installeret det trådløse igen, men problemet er der stadigvæk, ingen af vores tre stk. pcér som er på det trådløse netværk kan komme ind på min hp. Alle andre sider vises hurtigt og som det skal være. Hvis jeg selv finder ud af det, vil jeg skrive om det i dette spørgsmål. Jeg hører meget gerne om der er foreslag, og prøver det naturligvis af.
Jeg mener ellers jeg har rimeligt styr på pc, men her er jeg nød til at finde en livline.
Peter

Kommentar
Fra : fame

Dato : 31-01-05 12:15

Hej
BjarneD, dk, justuniverse, emesen og mpjc

Jeg fandt selv fejlen, Det hele startede med at jeg ville styre den tid mine børn bruger på nettet, så jeg lavede koden i det trådløse om, men jeg fik timeout, så jeg gentog det igen, den nye kode virkede fint, men der må have været noget der glippede, jeg kunne jo ikke se min hp, og heller ikke på de andre pcér.

Nu var det således at jeg havde nogle dage i forvejen havde været lidt tæt på nogle p.... sider dog uden at gå for langt.

Da jeg på et andet tidspunkt genstarter min pc, starter min Norton og spørger om jeg ville tillade: hkcmd module adgang, samt jeg blev spurgt om jeg også ville tillade PVRemote, samt noget trade (handel), det blokerede jeg for.

Jeg troede på et tidspunkt at det var firewall som blokerede. I et hæfte om netværk står der at det kan være falsk sikkerhed at alle pcérne har aktiveret deres firewall, det bør kun være ruterens firewall der er aktiv

Jeg har nu tilladt hkcmd module og PVRemote uden at vide hvad det er, jeg blokerer stadigvæk for det der trade.

Det er min pc der er admin. for systemet så det er de indstillinger jeg sætter der åbenbart er gældene for de andre.

Ok jeg kan nu se det jeg vil, men man må jo stille sig selv det spørgsmål, hvad er der specielt ved min hp, når jeg godt kunne se alle andres.

Nå men, de point skal jo ikke gå til spilde, så jeg syntes at de skal gå til BjarneD, men hvis man kunne dele de point så havde jeg gjort dette

Peter

Godkendelse af svar
Fra : fame

Dato : 31-01-05 12:34

Tak for svaret BjarneD. Men også til jer andre

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 31-01-05 12:47

Selv tak!
Man må vel gå ud fra at du på en eller anden måde har gjort andet end, at begrænse opkoblingstiden for det burde ikke have noget med websiden, at gøre, men den slags kommer man sjældent til bunds i, men hovedsagen er da, at du nu kan beundre din flotte side fra trådløs.