/ Forside/ Interesser / Dyr / Fisk / Spørgsmål
10  Gennie 710
Aalborg Akvarieforening
Fra : Bonlykke
Vist : 438 gange
400 point
Dato : 26-08-02 19:50

Hej
Hvodden dælen finder man Aalborg Akvarieforening? Der er ingen informationer om dette på deres hjemmeside..
Hvem er formand? Hvor henvender man sig for at blive medlem?
Kim

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 26-08-02 19:57

De må vel stå under "Foreninger" i den lokale telefonbog.

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 26-08-02 20:05

i bunden af denne side, er der en email adresse.........prøv den

http://fp.worldonline.dk/fpeoz1cfo/Startside.htm

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 26-08-02 20:07

Her kan du finde de oplysninger, du søger:
http://aalborg-akvarieforening.dk/foreningen/

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 26-08-02 20:38

Hej Kim,

hvis du går ind på det Link Rellom har sendt så står det nede i bunden af siden hvem du ska' kontakte... Idet det andet link Melander har sendt ikke har været opdateret siden d. 15. oktober 1999... og umiddelbart ikke passer længere...

hvorimod det Rellom har sendt sidst er opdateret d. 1. maj 2002...

e-mail adressen er kontakt@aalborg-akvarieforening.dk

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 26-08-02 20:42

hej igen...

jeg ka' nu godt forstå du undres over det med medlemskab... det ville jeg også gøre med sådan en side som denne her...
http://aalborg-akvarieforening.dk/medlemskab.html

men deres forside er sidst blevet opdateret idag... men ret underligt de ikke har noget på siden med medlemsskab...

mvh.

Strarup

Accepteret svar
Fra : Rellom

Modtaget 400 point
Dato : 26-08-02 21:15

Hej igen Bonlykke

Mit foregående indlæg skulle rettelig have været et svar - så her får du det igen i udvidet form: -:)

Formand: Claus Holm Sørensen
Mariendalsvej 10
9000 Aalborg
Tlf.: 20 26 61 19

Kontaktperson:
Freddy Jensen
Postadresse:
Forchhammervej 11
9000 Aalborg
E-mail:
kontakt@aalborg-akvarieforening.dk

Disse oplysninger - og flere andre - kan du som sagt finde her:
http://aalborg-akvarieforening.dk/foreningen/

De bedste hilsner
Rellom

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 26-08-02 19:22

Jeg hørte en gang noget om at de skulle holde til i kælderen, i det hus EDR
Aalborg har.
Så prøv at kigge fordi www.oz8jyl.dk for at få adressen.
Det skal dog lige siges jeg aldrig har været i klubben, jeg har kun hørt
det.
Og ellers hørte jeg er det var en noget indspist forening, men det er 10 år
siden, så det kan nemt have ændret sig.

--
Mvh
Leo Vaeversted
http://www.hobbylink.dk

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 26-08-02 21:21

NB! Jeg glemte kontaktpersonen Freddy Jensens tlf.nr., så det får du her: 98 13 32 88

Han må kunne fortælle dig det, du søger svar på - bl.a. hvorfor den sidste opdatering af siden er så kikset.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 26-08-02 22:44

Bonlykke wrote in message ...
>Hej
>Hvodden dælen finder man Aalborg Akvarieforening? Der er ingen
>informationer om dette på deres hjemmeside..

Har du set på deres nye hjemmeside, der er alt info tilgægelig.

http://aalborg-akvarieforening.dk/

>Hvem er formand? Hvor henvender man sig for at blive medlem?

Der er møde hver tirsdag fra kl. 19.00 på
Forchhammersvej 11, 9000 Aalborg. Hvor du er velkommen til at kigge forbi.

mvh
René

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 27-08-02 11:19

"Silveruno" <leo@vaeversted.nu> writes:

> Jeg hørte en gang noget om at de skulle holde til i kælderen, i det hus EDR
> Aalborg har.
> Så prøv at kigge fordi www.oz8jyl.dk for at få adressen.

Eller http://aalborg-akvarieforening.dk/lokaler.html
Gå efter den røde plet .)

> Det skal dog lige siges jeg aldrig har været i klubben, jeg har kun hørt
> det.
> Og ellers hørte jeg er det var en noget indspist forening, men det er 10 år
> siden, så det kan nemt have ændret sig.

Der er sket mange ting i Aalborg Akvarieforening de sidste 10 år.
Jeg har kun været medlem cirka et halvt års tid, og en ting vil jeg
ihvertfald gerne love dig. Det er en yderst åben forening, med en
venskabelig og hyggelig stemning.

Vi ses forhåbentlig i aften!

Lige for tiden går vi og forbereder en udstilling som vi afholder i
uge 42, og vi kan sagtens bruge mere hjælp. Alle er velkomne og alle
kan hjælpe til.

Når jeg nu alligevel er igang, så vil jeg være så fræk at reklamere
lidt for vores weekend tur til Berlin. Vi tager til Berlin d. 19-22/9
hvor vi besøger Deutsche Grosscichliden Gesellschaft, en stor
akvarieforening med speciale i (surprise) cichlider. Hvis det lyder
interessant så skynd dig at kontakte Kim Larsen. Læs mere på
http://aalborg-akvarieforening.dk/kalender/2002-berlintur.html

/Esben
--
Yes, I am an agent of Satan, but my duties are largely ceremonial.