/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
jukebox til pc
Fra : Lesliepigen
Vist : 350 gange
80 point
Dato : 28-01-05 12:52

Jeg har en gammel bærbar med Windows 98 first edition på, som jeg ikke bruger til noget særligt. Derfor kunne jeg godt tænke mig at anvende den til fester, hvor gæsterne selv søger efter numre, og vælger disse. Jeg skal derfor bruge et program, som kan fungere som en jukebox, med en afspildingsliste på 10 til 20 numre, som folk har valgt. Disse numre skal kun kunne slettes ved brug af password, så alle gæsterne ikke bare sletter andres valgte numre. Findes der sådan et program, som jeg eventuelt kan downloade gratis????????
PS: Hvis nogen ved hvilke ledninger, man skal bruge for at tilslutte den bærbare til en forstærker, kunne jeg også godt tænke mig at vide dette...

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 28-01-05 12:59

Brug http://www.download.dk/index.asp?Kat=lyd&SubKat=jukebox (musicmath jukebox)
Godt nok ved jeg ikke lige om man kan låse numrene, men man kommer ikke bare til at slette de valgte numre.
Heller ikke når man trykker 2 gange.
Derudovre kan man sætte den til at kun spille Blues, eller Jazz eller POP.
Men kan også få hele sin egen playlist frem, og så står den i alfabetisk rækkefølge, så det er nemt lige at finde hvad man søger på sin pc.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 28-01-05 13:00
Kommentar
Fra : Lesliepigen

Dato : 28-01-05 15:17

Jeg skal bruge et program, hvor jeg kan lave en kø på 5-10 numre, som ingen kan ændre på, undtaget mig, men kun placere et nummer bagerst i køen. Desuden skal jeg kunne ændre tags på numrene, da mange af dem er downloaded.