/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
udtrækstørrestativ?
Fra : Trotskij
Vist : 3015 gange
50 point
Dato : 28-01-05 11:03

Hejsa
Er der nogen der ved hvor man kan købe en lidt mere "pyntelig" udgave af sådan en væghængt udtrækstørresnor??
Man kan få den en del steder, men altid i det samme grimme hvide plastik. - I Ikea opdagede jeg så til min glæde en i rustfrit stål til 129,-
MEN men men, så er forsendelsesomkostningerne 100 kr. oveni, og det vil jeg simpelthen ikke give oveni en vare til kun 129.
Såeh findes der nogen butikker i Aalborgområdet der har en pænere udgave??

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 28-01-05 14:00

I forbindelse med julegaveindkøb i december, så jeg en rigtig flot løsning hos den "nye" isenkræmmer i City Syd. Lige overfor Bauhaus, i den lange bygning med blandt andet køkkenfirmaer. Jeg husker navnet, måske "Din Aktive Isenkræmmer"
/PG

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 28-01-05 17:01

kop og kande

Accepteret svar
Fra : 1133

Modtaget 50 point
Dato : 28-01-05 17:34

hej
det er den
din aktive isenkræmmer
arbejder ca 200m der fra de har også en butik inde ibyen
mvh
ole

Godkendelse af svar
Fra : Trotskij

Dato : 31-01-05 11:36

Tak for svaret 1133.
Så kan vi få tørret tøj