/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Phantom of the Opera - på dansk
Fra : Internette
Vist : 355 gange
100 point
Dato : 28-01-05 10:59

Hej,

Har lige set Phantom of the Opera - the movie.

Hm........ Jeg er nok mere til teaterudgaven.

Har soundtracket fra London, men er der nogen der ved, om der blev lavet et soundtrack af den danske udgave fra Det Ny Teater fra ca. år 2000?

Det synes ikke at være tilfældet.

mvh
Internette

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 28-01-05 13:53

Ohha, din stakkel!

Jeg synes, du sagde, at den virkelig var værd at se

Knuzz
Hanne

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 28-01-05 14:07

Måske kan dette link hjælpe dig på vej:
http://www.philm.dk/visfilm.asp?id=1650#anmeldelsen
/PG

Kommentar
Fra : Internette

Dato : 28-01-05 16:06

Øh undskyld, Mamilla Coster, hvis du er forvirret.

Jeg skrev faktisk ikke, den var dårlig.

Jeg synes bare, de sang væsentlig bedre i de teateropsætninger, jeg har set. Det var såmænd bare det. Phantom ser bedre ud, end han synger, men det er jo bare MIN mening. Min sidemand synes, han sang fantastisk, men jeg har hende mistænkt for at HØRE med ØJNENE!!

Smag og behag er forskellig, hvilket jeg kan illusterere ved følgende eksempel: Jeg har læst en anmeldelse, hvor anmelderen var irriteret over, at en del af dialogen blev SUNGET. Jeg var derimod irriteret over, at så meget at dialogen blev TALT i forhold til det, jeg husker fra teatret.

Sådan er der så meget.

Annuller spørgsmålet
Fra : Internette

Dato : 03-01-06 18:22

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullere derfor dette spørgsmål