/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
Vabler
Fra : cristian
Vist : 618 gange
40 point
Dato : 28-01-05 10:37

Min datter får vabler af sine skøjter på et bestemt sted på foden, da skøjterne skal sidde forholdsvis stramt. Findes der noget som man kan hæfte på eller lægge over det ømme sted på foden, så skøjterne ikke nager så meget?

Kommentar
Fra : dova

Dato : 28-01-05 10:40

Det har ikke så meget at gøre med, at skøjterne skal sidde stramt, men at de simpelthen ikke passer.
Men et stykke plaster sat stramt på stedet hvor skøjterne gnaver, plejer at kunne hjælpe.

mvh dova

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 28-01-05 10:51

Compeed kan bl.a. købes på apoteket, og er specielt velegnede til den slags ting, findes i et hav af udformninger så du kan finde et der passer til det sted din datter får vabler

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 28-01-05 10:52
Kommentar
Fra : cristian

Dato : 28-01-05 11:32

Det er første gang jeg benytter dene hjemmeside. Jeg må sige jeg er dybt overrasket. Inden for minutter får jeg besked om at der er svar. Gode seriøse råd og henvisning til hjemmeside der går i dybden. Jeg er fuld af taknemmelighed. Tak til alle!!!
(Nu må jeg vist have mig sat ind i det her pointsystem, som jeg ikke helt har forstået. Det eneste jeg kan se er, at jeg åbenbart ikke har flere point).

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 28-01-05 12:23

Pointene er nu ikke så vigtige, de skal kun bruges når du stiller spørgsmål, du får automatisk tildelt nye point en gang i døgnet, og det eneste du skal tænke på i forbindelse med point i øvrigt er, at du vælger det svar ud som du synes bedst om, den person der står bag svaret får så tildelt pointene du har sat på spil lige så snart du trykker på accepter svar over det svar du vælger

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 28-01-05 12:50

Jeg ved ikke hvor på du siden du har læst....men gode sider til nogle af dine spørgsmål om kandu.dk

http://www.kandu.dk/dk/faq.asp
http://www.kandu.dk/dk/pointrulez.asp

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : frueyde

Dato : 28-01-05 16:09

Et gammelt husråd der virker,dup et stykke vat eller plaster med lidt eddike og sæt det der hvor det gnaver. det hjælper.