/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Anlæg
Fra : ZebraDK
Vist : 460 gange
200 point
Dato : 28-01-05 00:51

Hej Kandu
Jeg købte forleden en Opel vectra 2.5 :)
I denne dejlige bil befandt der sig en knap så dejlig kassette radio. Så hos Opel købte jeg denne lidt specialle VDO cd-radio, der var lavet til bilen, således at man stadig kunne bruge knapperne på rattet, og det indbyggede display.
Efter købet af denne radio opdager jeg så selvfølgelig at jeg i stedet kunne have en købt en adapter, der gør det muligt at udnytte display og ratknapper med hvilken som helst radio Øv.
I hviken som helst anden radio ville jeg have haft muligheden for at sætte en ekstern forstærker til, i et par audio ud phono stik, dette er der ikke mulighed for i VDO radioen som jeg købte. Hvad gør man så?
Har ladet mig fortælle at man kan trække en ledning fra den almindelige udgang, og sætte den til indgangen på den ekstra forstærker, jeg har bare svært ved at forestille mig at denne indgang kan klare den effekt.
Hvad gør man??
M.v.h Jesper

Kommentar
Fra : H2

Dato : 28-01-05 08:54

Hej.

Jeg på et tidspunk kunde man købe en DEC forstærker der både havde alm fone indgang og den haved også en indgang man kunde sætte dirakte til højtalerudgangen på radioen. Problemet er bare den er mere støjfølsom.
Jeg prøver lige at se om jeg kan finde en link til den.

H2
el-hansen.dk

Accepteret svar
Fra : H2

Modtaget 200 point
Dato : 28-01-05 08:57

FX
www.carsound.dk
under forstærkere er denne forstærker der kan køre på højtalerudgangen.Audison SRx2

H2
el-hansen.dk

Kommentar
Fra : ZebraDK

Dato : 28-01-05 11:12

Okay.... Jeg skulle nok have købt en adapter så jeg kunne bruge andre radioer i stedet, så kan man lære ikke at købe det første man finder. :)
Tak for hjælpen.

Godkendelse af svar
Fra : ZebraDK

Dato : 28-01-05 11:13

Tak for svaret H2.

Kommentar
Fra : H2

Dato : 28-01-05 13:41

Det var så lidt