/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
mango versus mangorossa
Fra : mangorossa
Vist : 485 gange
20 point
Dato : 27-01-05 23:22

Hmm, da jeg både har fået ny udbyder (TELE2) og ny computer, blev jeg nødt til midlertidigt at få en ny profil herinde.
Jeg skal have fundet ud af om, jeg kan få min gamle adrese, eller om den er utilgængelig nu!
Er der nogen her der kan fortælle mig det?
Ellers er tråden fri til sludder og sladder...det sidste modtager jeg gerne, da jeg jo ikke har været her..såen lige de sidste 24 timer

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-01-05 23:23

du kan købe din adresse - den du havde før - men hvorfor er det nu så vigtigt ???????????

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 27-01-05 23:35

Ja du må squ undskylde Mango, men jeg kan da ikke se nogen grund til at du skulle skifte profil, blot fordi du får ny PC og udbyder. Hvem Fanden har fortalt dig det?
Mens nu er "nede" p.g.a. PC-udskiftning og udbyder-skift, ændres der da ikke en skid i Kandu'es database om dit profilonavn. Jeg er DYBT forundret.

Men så kalder vi dig da bare for Mangorossa i fremtiden. Vi ved jo hvem du er.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 27-01-05 23:36

Hvis du mener din gamle email adresse så plejer den, at være tilgængelig i en periode så du skulle kunne bruge den til, at ændre adressen til din profil. Du skal selvfølgelig bruge opsætningen til din gamle udbyder bortset fra, at du skal bruge SMTP serveren fra din nye udbyder.
Bare spørg Susanne for er det ikke det vi er her for.

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 27-01-05 23:40

Jeg går ud fra at problemet er det, med mailadressen som bruges til kandu?? Det er jo den alle mails bliver sendt til når der er indlæg. Og man skal man f.eks. bruge, hvis man har glemt sit kodeord. Ellers kan man ikke få kodeordet tilbage.
Hvis din mailadresse til kandu er en "3. parts" mailadresse (f.eks. hotmail) er det jo slet ikke noget problem.

Men hvis du ikke har glemt dit kodeord, så kan du logge på som Mango stadigvæk og så gå ind i din profil og angive din nye mailadresse. Så er problemet løst.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 27-01-05 23:43

Skal man ændre sin mailadresse når man får en anden computer

mvh dova

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-01-05 23:48

dova altså

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 27-01-05 23:48

Dova, kun hvis man elsker at komplicere tingene.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-01-05 23:48

mango - bruger du kandu mail i din OE eller tredieparts mail ?????????

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 27-01-05 23:49

Halløjsa, der var noget Mirit (måske) vidste!

Accepteret svar
Fra : justuniverse

Modtaget 30 point
Dato : 27-01-05 23:49

dova> Nej ikke nødvendigvis, men man må gerne.... men med en anden udbyder er man nødt til det, hvis mailadressen var på udbyderens domæne.
Skifter man fra cybercity til TDC kan man ikke bare fortsætte med at have en mailadresse der hedder hdgh1978@vip.cybercity.dk. Så kommer den måske til at hedde hdf7rf@mail.tdc.dk
eller sådan noget.
Med mindre man har sit eget domæne. Så kan man gøre, hvad man vil

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 27-01-05 23:52

..men du kan sagtens bruge den gamle længe nok til at du kan få adviseret om, at du har skiftet adresse og lidt til.
Jeg har prøvet tjekke adresser fra udskiftede udbydere (ISP'er) og ingen har fungeret kortere end 3 måneder, men om det er en regel ved jeg ikke.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 27-01-05 23:53

mirit altså det vidste jeg sgu da ikke.

Men nu har jeg TDC som udbyder og mail ved SOL, så det vil vel ikke være et problem når jeg skal have sat min anden computer til??

mvh dova

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-01-05 23:58

det er ikke noget problem hvis det ikke er for eks oe der bruges til at hente mail fra kandu - men som dova sol - eller hotmail - eller yahoo osv osv

Kommentar
Fra : dova

Dato : 28-01-05 00:00

Nå okay, så ved jeg det

mango med den nye computer

mvh dova

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 28-01-05 00:02

jeg var ikke hurtig nok..hmmm fik ikke taget mig sammen, til at få ændret det herinde..jeg fik heller ikke skrevet mit kodeord ned..derfor..
Men never mind..jeg fortsætter bare med mangorossa.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 28-01-05 00:06

Hvorfor ikke sætte din gamle mail adresse op igen så du kan få styr på det. Du har vel gemt brugernavn og pw. Hvis du ikke har vil jeg ikke kommentere yderligere for så er du..................................!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 28-01-05 00:13

Mango, vil det sige at du er blevet rød? (Mango Rossa = Rød mango). Der er da ingen grund til at rødme her, vi ka' ik' se det alli'wel?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-01-05 10:24

mango - det er da ok at fortsætte som mangorossa Men - ville det ikke være en ide at oprette for eks en ekstern mail for eks på yahoomail - hotmail (ikke lige min yndling) eller lign så du kan beholde dine profiler her og der og alle vegne uanset hvad ????

Tillykke med den nye puter

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 28-01-05 10:44

Hvis man bare har brugernavn og password på sin email adresse kan den oprettes i computeren igen og ved man ikke så meget om det så findes der flinke mennesker på Kandu der ved noget om den slags så du ikke er afhængig af at skulle have bøvl med at tjekke webmails.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 28-01-05 11:35

Taak for teløkkerne...jo Bjarne jeg har brugernavn og alt det der..men den gamle adresse havde jeg fået hos TDC og den konto kan jeg ikke bruge mere..
Men passwordet her til Kandu har jeg fået smidt væk...og det er der jeg er en torsk..jeg har endnu ikke sat OE op Mirit, jeg bruger en hotmail lige nu.
Og jo Arne jeg er blevet rød..*GG* men ikke fordi jeg er flov, eller noget i den retning. Mango var egentlig bare en forkortelse af mangorossa, hvilket var et navn jeg fik af min veninde fra Brassilien..hun sagde a jeg var sød,blød og saftig *LOL* nøjagtig som en rød mango...deraf navnet.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 28-01-05 11:39

Har du prøvet at tilgå din mail-adresse via webmail.
Kan du det så har du adgang til Kandu og så ændre din mailadresse til den nye.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 28-01-05 11:40

Hvorfor kan du ikke bruge tDC kontoen? Den skal være til rådighed i en periode og opsætningen kan jeg hjælpe med eller du kan finde den hos TDC. Hvorfor ikke prøve så du kan få tilsendt dit password.
http://kundeservice.tdconline.dk/artikel.php?dogtag=tdco_ss_int_mail_opsaetning_1

Nu håber jeg ikke at du fortryder dit udbyder skifte for selv om TDC's service er ringe så er den 3 gange så god som den nærmeste, men hvis du er heldig opdager du det ikke.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 28-01-05 11:43
Kommentar
Fra : emesen

Dato : 28-01-05 11:43

Du kan da også ændre den direkte i Kandu.
Log på Kandu med brugernavn og password
Gå ind i din profil og lav din mailadresse om og det er så den der bliver sendt til.

PS. med din nye computer og måske også med fødselsdagen. ????

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 28-01-05 11:44

Ændring af email adresse kræver password til Kandu, klogesen

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 28-01-05 11:49

Jamen det er jo det der er problemet emesen..jeg har været en torsk..har ikke fået lavet mit password om i tide på kandu..min konto er blevet nedlagt..løbet er kørt *G* Men i må leve med at jeg nu hedder mangorossa. Og nej jeg har først fødselsdag til maj..tak for teløkken emme
Bjarne jeg ved godt at tdc er de bedste indenfor service..men nu prøver vi lige ..det er de berygtede TELE2, men jeg er erhverskunde og indtil videre har servicen været fin og ikke lange ventetider på tlf. Det hjælper åbenbart gevaldigt at være erhverskunde istedet.
Bjarne jeg har mit password..men tiden er gået..den mailadresse og konto er fortid..der kommer jeg aldrig igen..løsningen var at få fat i kandu og få dem til at ændre min mailadresse...men det er nok for meget at forlange af dem?

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 28-01-05 11:59

Du kunne jo prøve, men det eneste bevis på, at du er den du er, er jo mailadressen ( i forhold til din Kandu profil).
Hvor lang tid er gået?

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 28-01-05 12:03

Bjarne..jamen det er jo kun et par dage siden..men nej jeg gider ikke..jeg fortsætter bare denne profil..

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 28-01-05 12:10

Det er jo også lige meget med det profilnavn, men jeg er sikker på at adressen stadig er aktiv.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 28-01-05 12:34

Altså..................adgang til Kandu
bruger = mango
passw = det du hele tiden har brugt på Kandu

Nu er du inde på din konto
profil ........lav din mailadresse om og kandu sender til din nye mail.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 28-01-05 12:40

Skru monoklen i Eyvind: 28-01-05 00:02

Er din gamle PC væk, Susanne?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 28-01-05 13:02

OK - nu har jeg set det.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 28-01-05 13:29

Jeg elsker at lege (Bj) arne

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-01-05 15:15

mango har fået ny pc - og dermed nye adresser osv - og det er helt fint med mangorossa og den nye profil - tele2 er nu den nye udbyder - og hun har jo som i sikkert har set affundet sig med tingenes tilstand - så hvad er så problemet egentlig

dog - mango - hvis du stadig har den gamle pc kan du jo lige checke om du har oplysningerne der og så skrive dem ned - hvis du beslutter dig for at kontakte kandu - men er det egentlig ikke ligemeget ???

det går jo fint med det nye "gamle" id kan jeg se

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 28-01-05 15:18

Hvad skulle man gøre uden Mirit

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-01-05 15:22

BjarneD

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 28-01-05 15:26

Jamen når der nu er så meget man ikke ved så er det da rart, at Mirit tror at hun ved det. Længe leve selvtilliden.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-01-05 15:30

åhhhhhhhhhhh - er det ikke nærliggende at bare starte på en ny når det hele nu er nyt ?????? Mango har jo ikke problemer der er af alvorlig karakter - og BjarneD - kom bare ikke her og pil ved min selvtillid - du aner jo ikke om jeg bryder sammen vel ?????

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 28-01-05 15:36

flueben...

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 28-01-05 15:43

Mirit du bryder vist ikke sammen og hvis du gjorde ville du ikke engang selv opdage det fordi du er i så høj fart, at du aldrig opdager det.

Spøg til side, det er fuldstændigt unødvendigt, at starte på en frisk med den slags bare fordi man har fået en ny PC.
Tænk hvis alle ændrede hver gang der skete en ændring i noget andet - KAOS.

Bare en tanke - miritd'kaos

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 28-01-05 15:44

Farvel Søren!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-01-05 15:45

suk - hver sin mening - hver sin måde - osv osv - selv kaos

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 28-01-05 15:54

Helt alvorligt Mirit. Hvis du gerne vil løse computerproblemer og forebygge dem så er det systematisering og logik det handler om. (og det gør du ikke og derfor driller jeg)

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-01-05 15:57

dril bare videre BjarneD håber du får noget ud af det

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-01-05 16:01

mangos svar kl 12:o3 - siger vel alt - vil du drille - slås osv - så opret en smalltalkl for dig selv BjarneD

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 28-01-05 16:07

mangorossa: "Ellers er tråden fri til sludder og sladder..."

Briller er billige i Føtex

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-01-05 16:10

hah - måske de briller du bruger BjarneD - skulle da ikke undre mig

hvordan har du det ellers forresten ?????????

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 28-01-05 16:11

Mangooooooooooo - det bliver forvirrende hvis du ikke beholder dit navn.
Hvis du kan starte din gamle comp op og hoppe ind på Kandu---------så kan du lave et nyt kodeord uden at kende det gamle.
Det er browseren på din gamle comp som husker din logon

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 28-01-05 16:12

I Hopla tak, bortset fra, at jeg bruger optikerens hinkesten.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 28-01-05 16:13

Nemmerligsen, emesen!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 28-01-05 16:13

De er også billige hos NU

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 28-01-05 16:13

A password should be like a toothbrush. Use it every day; change it regularly; and DON'T share it with friends.

God weekend

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-01-05 16:14

sq da synd for optikeren

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 28-01-05 16:20

Hvad så? Jeg har købt 2 nye skjorter i dag!!!!!!!!!!!
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 28-01-05 16:24

How can i use it every day, if it's change.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 28-01-05 16:28

Miritdk - denne er til mig >>Briller er billige i Føtex<<

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 28-01-05 16:44

Een sort og een lys baes.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 28-01-05 17:10

Frit valg på alle hylder.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 28-01-05 17:18

Og tænk, nedsat fra 189kr til 50kr.stykket.
Altså så får man 2 for 100kr.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 28-01-05 17:25

Øh Keldd - kan du godt være i een skjorte.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 28-01-05 17:27

Det er vel derfor han har købt to.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 28-01-05 17:38

Nej hvor er du dygtig Keldd

(eller har du haft hjælp til at regne ud hvor mange skjorter du ku' få for en "hund")

mvh

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 28-01-05 17:41

I er sure , fordi I går med røven bar.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 28-01-05 17:46

Er det der du anbringer skjorterne Keldd?

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 28-01-05 18:54

Sgu da ikke på jeres røve!!! Ha ha ha ha

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 28-01-05 19:00

dova er dåååm

Kommentar
Fra : dova

Dato : 28-01-05 19:41

Øv bøv Keldd

Det man siger er man selv

Øøøøhh, det lød da vist for meget som Arne.....

Melchior.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 28-01-05 20:02

dova:
Fortæl om den nye computer du skal have.
Så skal du jo også have en rigtig skærm, ikke sandt??
Hilsen
Keldd

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 28-01-05 20:09

Vil du så være skærmtrold Keldd?

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 28-01-05 20:27

Bjarne:
Nu ikke personlig, det må være mellem dova og mig.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 28-01-05 20:28

Vi får se!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 28-01-05 21:03

Køb en comp somKeldd har - så kan du Skype helt ud på landet.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 28-01-05 21:18

Det er ikke en ny computer, men en brugt. Jeg har haft den et par måneder, men ikke koblet den til endnu.

Spørg ikke om hvor stor den er,altså GB og Ram og MB og hvad det hedder, for det kan jeg ikke huske.
Men det er en Fujitsu Siemens med AMD Athlon processor (lyder det ikke sandsynligt, at den hedder sådan)
Og så er der vist bygget noget mere kapacitet i den.
Skærmen er en ganske almindelig Philips skærm, ved ikke lige om det er 17 ell. 19 tommer.
Og så en HP Flatbed scanner.
Den er 3 år gammel, så nærmest antik, men ikke brugt ret meget.

mvh dova

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 28-01-05 21:35

Mirit er inde på det helt rigtige..hun kender mig *LOL*
Emesen...jeg LOVER dig at hvergang jeg er med i en ny tråd de næste 14 dage, skal jeg nok skrive mango også!! Tror du så du kan finde ud af det? (sagt med lillepigestemme)
Nej jeg har solgt den gamle computer...løbet er kørt...jeg bliver nødt til at starte på en ny....tror jeg vil anlægge en sejere stil..være mere cool..ikke fortælle noget personligt..være politisk korrekt...i det hele taget totalt kanduperfekt...lyder det ikke kedeligt?

Nå..i er nu skønne..selvom jeg hedder mangorossa.

Knuser fra mango-mangorossa (emesen)

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 28-01-05 21:37

Please, bliv ved med at være den gode gamle mango, ikke mangorossa!

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 28-01-05 21:46

Bjarne..tak søde..skal jeg nok bare rolig..jeg er frygtelig dårlig til at være andet end det jeg er..har en frygtelig tendends til at være den jeg er, på godt og ondt *GGGG*Det har i jo oplevet..og så må jeg tage de tæsk jeg ber om...

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 28-01-05 21:49

Halløj - har i set noget til striglen som slår os over fingrene en gang i mellem.
Jeg kan ikke huske hvad hun hedder..........men jyde er hun vist.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-01-05 21:50

synes det må stå for BjarneD´s egen regning at klade dig for den gode GAMLE mango

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-01-05 21:50

klade ????????? pokkers til kludder der er med de taster

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 28-01-05 21:53

Bare rolig Mirit, jeg betaler altid enhver sit.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 28-01-05 21:53

Mirit *FASAG* ja ja..helt ny er man jo ikke længere*LOL' Klad du mig bare ung mirit..så går det lige op *G*
Emme hun var her da lige for lidt siden...noget med noget tandbørster tror jeg *GG*

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-01-05 21:56

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 28-01-05 21:58

Næe navnet er mere frugtagtigt - sådan lidt sydlandsk

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 28-01-05 21:59

Ordet gammel er relativt og refererer ikke altid til menneskealder.
De gode gamle dage!
Min gamle ven!
Gammel Dansk!

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 28-01-05 22:04

iiih hvor er du gammeldags Bjarne *GG*

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 28-01-05 22:08

Ja emesen..se bare hvor hurtigt du kan vende dig til tingene..bare man relaterer til noget dejligt *GGGF*

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-01-05 22:09

øv har slet ikke lyst til at give Bjarne ret - men ærlig talt - noget af det første man siger om en baby er jo noget i stil med at han/hun er 2 dage gammel - hmmmmmm.

Men hvad er så en gammel nyhed ?????????????????????

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 28-01-05 22:26

Hmm mirit..nu ikke så filosorfisk*GG*
Det er ski da noget frygteligt noget at sætte mine hjerneceller igang med*GG* Nu skal de slappe af..har været så rigeligt igang hele dagen..har haft den fornøjelse at være sammen med min veninde siden kl. 15.00 (tvilling) så bed mig ikke om mere *støøøøøøøn*

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-01-05 22:28

nååååååååå stakkels mango - - regnede da ellers med at du ville kunne svare

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 28-01-05 22:28

Hov forresten..evtuelle kontakter på skype..gider i adde mig igen? De er også forsvundet..*glurp* det er næsten en ny tilværelse det her *LOL*

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 28-01-05 22:32

DEn der har købt din gamle pC kan sikkert logge på Kandu som mango, hmm spændende.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-01-05 22:33

haha ja faktisk

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 28-01-05 22:35

ja - men jeg skal lige indstallere Skype her på XP

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-01-05 22:37

xp emesen ????????????? wouw

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 28-01-05 22:47

98/w2k/XP - jeg vælger når jeg starter comp.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 28-01-05 22:53

ahaa - ok da - sådan noget orker jeg ikke at rode med

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 29-01-05 11:36

Ok, så siger vi da bare, at det er mig der er den jyske strigle! Det er det der med; 'Hellere være kælling end kylling'

Never mind. Endelig fandt jeg frem til, hvorfor jeg ikke bryder mig synderligt om Mango.

Jeg er jo vandmand med tvillingen i ascendant -
og forestiller mig derfor, at jeg vi have det umådeligt svært med enhver materiallistisk tryghedsnarkoman, som tyrekvinder jo er

Fortsat god weekend!

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 29-01-05 15:16

Ja, Creamy, det sjove er bare at jeg faktisk ikke er særlig materialistisk *GG* Så det kan ikke være derfor*LOL* Undrer mig egentlig også over hvordan du kan udtale dig om at du kan lide mig...du kender mig jo overhovedet ikke.

Og nææh det var ikke dig der blev hentydet til..det var faktisk mig selv *LOL*
Jeg er nemlig ikke som du går og forestiller dig en borgerlig kedelig småprikket hjemmegående fidelihut..
Men du er velkommen til at beholde din forestilling om mig hvis du lyster...
Men jeg forstår ikke at du kommer ind i min tråd hvis du ikke kan holde mig ud?

Kommentar
Fra : dova

Dato : 29-01-05 15:31

Og jeg var lige ved at tro det var mig emesen mente med den jyske strigle.

Og så var det åbenbart mango

mvh dova

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 29-01-05 18:38

Når jeg skriver, at jeg ikke bryder mig synderligt om Mango(rossa) - så skal det ses i kandu sammenhæng og ikke andet!...Hvordan du er privat aner jeg aldrig noget som helst om, ligesom du ikke aner en skid om mig!

Du var dog den første af os to, der udtrykte din uforbeholdne mening om mig og mine bedrifter herinde - i en debat/diskussion der ikke en gang handlede om dig. Det må du også hjertens gerne, men lad være med selv at blive forbavset, når/hvis andre gør det samme til dig.

Derudover kan du da godt få min forklaring på, hvorfor du ikke er min kop te.
Det er du IKKE, fordi du dummede dig ved at lække fortrolige oplysninger og en medkandu til en offentlig hjemmeside. Hvis ikke man kan skille cyber og privat snak fra hinanden, så er man et slet menneske Mango. Take it or leave it.

Om du er en borgerlig kedelig småprikket hjemmegående fidelihut..ved du vel bedst selv. Jeg aner det virkelig ikke ...and couldn't care less, men det ligger dig tydeligvis meget på sinde, at gøre opmærksom på, at det er du ikke.
Faktisk har jeg kun dine kandu udtalelser, samt dit billede fra Keldds hjemmeside at forholde mig til - og ud fra det kan jeg ikke se om du er til det prikkede look. Men dit ansigt og næsens kulør er dog festlig - og kunne sagtens indikere, at du er til fest, farver og rødvin..

By the way - så ved jeg udmærket godt, at Emesen hentydede til dig.
Men har du allerede glemt, at du særdeles hurtigt fik tværet lidt i din ynglings aversion (Creamy)?!

Citat
Emme hun var her da lige for lidt siden...noget med noget tandbørster tror jeg *GG*

Mig bekendt er jeg den eneste, der har talt om tandbørster
i denne tråd (DIN tråd...lol) og hvis din kommentar var et forsøg på at få andre til at le af dit store vid, så er det da helt i orden. Min kommentar ang. striglen var mest for at fortælle, at jeg har det okay med at du synes det.

Fortsat god weekend!

Ps. Det prikkede look tror jeg dog holder stik

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 29-01-05 19:43

HOLD SÅ OP TØSER.............. JEG SIGER IKKE STRIGLE TIL NOGEN FOR ALVOR.
Observerer jeg en rigtig strigle - så går jeg bare uden om.
Jeg kan bedst li' at ha' det sjovt.
Eyvind.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 29-01-05 19:50

Når jeg bliver fremstillet som striglen, så svarer jeg - uagtet du beordrer mig til at tie stille Eyvind. Sån' er det!!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 29-01-05 19:55

Jeg siger ikke noget om at tie stille - læs også mellem linierne - der står tit meget mere.
Eyvind.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 29-01-05 20:02

Flueben!!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 29-01-05 20:17

OK - men undskyld hvis du opfattede det på den måde.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-01-05 00:25

PMS kvindekamp! Det sgu noget der batter!! Pas på hvad du roder dig ud i emesen

Men ok man siger jo osse at kvinder sam-menstruerer hvis de går meget sammen!

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 30-01-05 00:54

Eyvind, my man, der var du ved at skrue dig ind i noget du helst vil undgå

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 30-01-05 11:09

Jeg er drønet afsted på mine små flueben............................Zoom.
Eyvind - skriv 10 gange på Kandutavlen:
"Hold din mund"

Næ jeg vil ej.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 30-01-05 11:16

Sådan!

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 30-01-05 20:01

Rooolig nu *LOL*

Jow jow...kom ikke og sig at kvinder er kedelige *GG*

Emme, bare rolig she will be back ...

Nå..gider ikke diskutere mere, er egentlig fredselsker *G* Men kan lide en god venskablig fight, det får jeg nok aldrig med Creamy *LOL*...og Creamy hvis du ser det her, skal det ikke tages ilde op..

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-01-05 20:04

jojo mango - bare træd i det

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 30-01-05 20:06

mirit..ha ha..kan ikke gøre for det...det er min måne i skytten *LOL*

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-01-05 20:07

"kan ikke gøre for det" ?????????????? - for filan da mango

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 30-01-05 20:12

Ja jeg står altså....................................................langt væk, og gemmer mig - gisp.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 30-01-05 20:44

Det ka' jeg godt forstå emesen, for hvis vi nu sådan for alvor rotter os sammen mod dig, så vil du virkelig ønske, at du var ........
................langt væk.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 30-01-05 20:48

Æv, bæv jeg holder med Eyvind!

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 30-01-05 21:31

Sig mig er det kun mig der ser Krøniken? *GG*

Nå emme kom du bare hen til mig jeg skal nok beskytte dig imod alle de væmmelige folk

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 30-01-05 22:47

mango - jeg forsøgte virkelig at se det enkelte afsnit af den krønike i aften men faldt i søvn - så tror ikke jeg skal se mere af den

hvad er nu det med emesen og BjarneD ?? Render de og gemmer sig for tøserne her ??? Hahahahaha - sikke nogle kyllinger

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 30-01-05 22:51

(((((((((((((((((((BÅÅÅÅÅÅÅÅKKKKKK!)))))))))))))))))))))))

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 31-01-05 07:49

Er der nogen som har et hvidt lommetørklæde, som jeg kan sætte på en pind.
Så vil jeg vifte lidt med det.

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 31-01-05 10:02

Emesen -creamy kan uden tvivl formildes med røde vingummibamser og beundring.
Og nu til noget HELT ANDET :
SLADDER -BIG TIME !!
Det må være noget for Mango(rossa), især med skytten på månen og horn i panden, eller i siden..
(Har forresten kæmpet for at beherske min trang til at komme med nogle oplysende facts til Creamy om astrologi)
Sætter en artikel her om Bush, en side af ham som vi måske ikke har hørt så meget om, det er stof til eftertanke i disse valgtider.

Bush Taking Anti-Depressants To Control Mood Swings

By CHB Staff Capitol Hill Blue.com

First published 07-28-04

Dr. Frank diagnosed the President as a "paranoid megalomaniac" and "untreated alcoholic" whose "lifelong streak of sadism, ranging from childhood pranks (using firecrackers to explode frogs) to insulting journalists, gloating over state executions and pumping his hand gleefully before the bombing of Baghdad" showcase Bush's instabilities.

President George W. Bush is taking anti-depressant drugs to control his erratic behavior, depression and paranoia, Capitol Hill Blue has learned.

The prescription drugs, administered by Col. Richard J. Tubb, the White House physician, can impair the President's mental faculties and decrease both his physical capabilities and his ability to respond to a crisis, administration aides admit privately.

"It's a double-edged sword," says one aide. "We can't have him flying off the handle at the slightest provocation but we also need a President who is alert mentally."

Tubb prescribed the anti-depressants after a clearly-upset Bush stormed off stage on July 8, refusing to answer reporters' questions about his relationship with indicted Enron executive Kenneth J. Lay.

"Keep those motherfuckers away from me," he screamed at an aide backstage. "If you can't, I'll find someone who can."

Bush's mental stability has become the topic of Washington whispers in recent months. Capitol Hill Blue first reported on June 4 about increasing concern among White House aides over the President's wide mood swings and obscene outbursts.

Although GOP loyalists dismissed the reports an anti-Bush propaganda, the reports were later confirmed by prominent George Washington University psychiatrist Dr. Justin Frank in his book Bush on the Couch: Inside the Mind of the President. Dr. Frank diagnosed the President as a "paranoid megalomaniac" and "untreated alcoholic" whose "lifelong streak of sadism, ranging from childhood pranks (using firecrackers to explode frogs) to insulting journalists, gloating over state executions and pumping his hand gleefully before the bombing of Baghdad" showcase Bush's instabilities.

"I was really very unsettled by him and I started watching everything he did and reading what he wrote and watching him on videotape. I felt he was disturbed," Dr. Frank said. "He fits the profile of a former drinker whose alcoholism has been arrested but not treated."

Dr. Frank's conclusions have been praised by other prominent psychiatrists, including Dr. James Grotstein, Professor at UCLA Medical Center, and Dr. Irvin Yalom, MD, Professor Emeritus at Stanford University Medical School.

The doctors also worry about the wisdom of giving powerful anti-depressant drugs to a person with a history of chemical dependency. Bush is an admitted alcoholic, although he never sought treatment in a formal program, and stories about his cocaine use as a younger man haunted his campaigns for Texas governor and his first campaign for President.

"President Bush is an untreated alcoholic with paranoid and megalomaniac tendencies," Dr. Frank adds.

The White House did not return phone calls seeking comment on this article.

The exact drugs Bush takes to control his depression and behavior are not known. While Col. Tubb regularly releases a synopsis of the President's annual physical, details of the President's health and any drugs or treatment he may receive are not public record and are guarded zealously by the secretive cadre of aides that surround the President.

Veteran White House watchers say the ability to control information about Bush's health, either physical or mental, is similar to Ronald Reagan's second term when aides managed to conceal the President's increasing memory lapses that signaled the onslaught of Alzheimer's Disease.

It also brings back memories of Richard Nixon's final days when the soon-to-resign President wandered the halls and talked to portraits of former Presidents. The stories didn't emerge until after Nixon left office.

One long-time GOP political consultant who - for obvious reasons - asked not to be identified said he is advising his Republican Congressional candidates to keep their distance from Bush.

"We have to face the very real possibility that the President of the United States is loony tunes," he says sadly. "That's not good for my candidates, it's not good for the party and it's certainly not good for the country."

© Copyright 2004 by Capitol Hill Blue

(article originally posted at www.rense.com)

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 31-01-05 10:44

Bestemt stof til eftertanke, manden er gal hvilket er indlysende for alle bortset hans vælgere - hmmm jeg har haft lignende indenrigspolitiske tanker om end diagnosen er en anden, men langt fra mere beroligende.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 31-01-05 12:07

Det lyder interessant Bjarne, må vi ikke høre lidt nærmere om hvem og hvad??

mvh dova

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 31-01-05 12:14

Endnu en blind og døv!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 31-01-05 13:18

Bjarne

Er det "Lokketoft" du mener

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 31-01-05 16:50

Som sagt, blind og døv!
P.S! Jeg bryder mig nu heller ikke om Mogens med eller uden kommunistskæg!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-02-05 12:29

hmm bare for at drille så vil jeg da lige høre om mango er blevet uvenner med mangorossa - eller om den nye pc er gået i udu - alternativt om tråden er glemt

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 01-02-05 12:33

Nu ikke så negativ!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-02-05 12:35

haha BjarneD - er ikke negativ - men nysgerrig

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 01-02-05 12:39

Mirit - nysgerrig, det kan da ikke passe.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-02-05 12:40

JO !!!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 01-02-05 21:15

He he..har jo fået XP...og manden synes jo bestemt at jeg skulle have servicepack 2..og DET kunne han ikke lige få til at du, men nu er det klaret..sååh de eneste der har været uvenner er min mand og XP

Mirit hvad er det af?..dig, du plejer da ikke være så nysgerrig *GG*

Ellers har jeg været ude det meste af dagen og nydt det gode vejr..skøøønt.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 01-02-05 21:22

hah - har også været ude i vejret og det havde godt af mig

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 02-02-05 08:53

Hej Mango, syns lige jeg vil komme med nogle opmundrende ord og fortælle, at der er håb forude for din bruger

Jeg var så kvajet at da jeg skulle lave min mailadr. om på Kandu fik jeg skrevet en forkert mailadr. - altså en mailadr. der var knyttet til en anden profil..... med det resultat at "Toupie" gik død Efter et par mails til Kandu.dk oprettede de profilen igen, på den "rigtige" (en ny) mailadr. og med mit gamle selvalgte password

// Toupie

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 02-02-05 09:27

Oki..Toupie, tak for det..men jeg tror jeg lader mango afgå ved døden..
Starter på en frisk så at sige *G*

Godt Mirit..du trængte også til noget frisk luft

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-02-05 09:35

jeps mango - selvom jeg vist får rigeligt i forvejen pt

hoooooooooooov - ikke noget med at lade mango afgå ved døden- hvem skal du så skændes med ????????

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 02-02-05 09:43

mirit, hende har jeg aldrig skændes med...det lader jeg andre om *GG*

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-02-05 09:54

åhhhhhhhhhhhhhhh - *GGG*

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 02-02-05 11:41

Toupie,
mit livs lys,hvor har du været så længe??????????

Fortæl fortæl, er der noget galt? Har der været noget galt??

Har du været forkølet? Har du været dårlig?? Hvad har der dog været i vejen???

Hilsen
Keldd ,o)

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 02-02-05 12:32

Keldd, jeg har skam været her, du har bare ikke kunne kende mig

// Toupie

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 02-02-05 12:55

Æv Toupie, er du een af de væmmelige dobbeltprofiler???
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 02-02-05 13:28

Hej Toupie

Længe siden du har været her.

Og så måske ikke alligevel

Synes ellers ikke jeg har kunnet "finde" dig, men det er måske ikke så mærkeligt hvis du har måttet bruge sådan en "incognito, undercover profil"

mvh dova

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 02-02-05 14:14

Keldd, jeg er da ikke væmmelig

Dova, ja desværre har jeg måtte det foretrækker helt klart "Toupie" som folk kender, fremfor min undercover profil ......meeeen det er nu heller ikke så tit jeg er her mere, hverken med den ene eller den anden profil.

// Toupie

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 02-02-05 15:34

Toupie..det er vel ikke dig der fra tid til anden skælder ud/holder arne i snor?

Haii Kelledengse...*smyger sig kælent op ad Kelledrengen*

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 02-02-05 17:03

Hør nu I tøser,
jeg kan ikke tale kælent til jer ............... her,

det ville jo gå ud over mit image, og nej Toupie, du er ikke væmmelig.

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 02-02-05 17:24

Mango, tja jeg er vel en af dem (der er jo så mange) - men mener nu ikke jeg hverken skælder ud eller holder ham i snor, jeg siger bare min mening....men det er nu sjældent (syns jeg ) og min db profil bliver ikke brugt til at "svine andre", den bliver brugt på samme niveau som Toupie.

Keldd, tak

// Toupie

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 02-02-05 22:17

Oki Toupie...damn..jeg er skide nysgerrig ..hvem kan det så være?

....Troede jeg nu heller ikke om dig...men man ved jo aldrig, vi har jo alle vores indre svinehund, ikke sandt?

ÅÅrggh Keldd...det var bare dråben..gider ikke være kærester med dig mere...((((((((((((((SPARK))))))))))))))))

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-02-05 22:20

HOV HOV HOV mango det spark osv er mit ((((((((((((((krads)))))))))))))))))

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 02-02-05 22:37

NÅ ja ja..jeg stjæler med arme og ben idag *LOL* Undskyld at jeg ikke nævnte ophavsmanden..synes bare det er genialt mirit *LOL*

Av av...gør ondt..piv..hun kradser

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 02-02-05 22:45

:- <>

Keldd.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-02-05 22:55

keldd du er hermed bannet for at gabe i timen

Kommentar
Fra : dova

Dato : 02-02-05 22:55

Jamen Keldd

Du ligner da en der trænger til at se dyner, når du er såååå søvnig

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-02-05 22:57

ok mango du får lov at sparke så hvæser jeg

(((((((((((((HVÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆS))))))))))))))))) (og minispark )

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 02-02-05 23:17

Så røg fluebenet.

Du almægtige, se i nåde til mig.
Keldd.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-02-05 00:22

I høns kagler og kagler, hva' med at lægge nogle æg http://www.honespillet.dk/

Hygge hilsen ans

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-02-05 00:55

hva´nu ans - er du sullten ?????????

hmmmmm(det gik jo fint med selv at kagle med - er det nu han eller hun høns mon?????????)

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-02-05 01:03

Glem mit indlæg, fjerner "hønsebenet" med det samme og så kan i jo kagle videre i fred uden at skulle tænke på om jeg er sulten.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 03-02-05 10:10

Årgh de er godt nok sarte hva? *GG* Bare fordi der bliver hønset noget ligegyldigt bavl *GG*

Fedt med linket til hønespillet..takker ans

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-02-05 10:21

hønsebenet må så være den feminine side af det - skal knægtene så bruge haneben ????

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 03-02-05 12:11

Mango din nysgerrige rad men du er åbenbart ikke nysgerrig nok, for jeg har i en tidligere tråd fortalt åbent om det så søg og du skal finde....

Min indre svinehund kan jeg ikke helt frasige mig, men mange af de udtryk der har været og måden de er blevet udtrykt på, kan ikke engang min indre svinehund have fantasi nok til at formulere.

// Toupie

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 03-02-05 13:20

Toupie..jeg er bemidlet med verdens dårligste hukommelse i den retning...selvom jeg er nysgerrig, er det nok en af de ting jeg absolut glemmer i det øjeblik jeg har fået det at vide *G* Og helt ærligt..jeg gider simpelthen ikke bruge min tid på at søge efter det..
Nej, jeg vil også nok sige at jeg skal være meget gal i skralden for at kunne finde på den slags gloser

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 03-02-05 18:56

Mango, regnede egentligt heller ikke med at du gad søge

Jeg tror vores sprogbrug/formuleringsevner meget afhænger af vores personlighed og opdragelse, specielt nok vores opdragelse. Jeg er opdraget som "den pæne pige" - har forgæves prøvet at ændre dette gennem årene

// Toupie

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 03-02-05 18:58

PS: Der skal nok være nogle andre der er nysgerrige nok til at søge

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 03-02-05 21:53

Toupie..det er jeg skam også...men opdragelsen slog totalt fejl *FASAG*

Godkendelse af svar
Fra : mangorossa

Dato : 05-02-05 00:50

Tak for svaret justuniverse.
Så kunne der ikk ekoges mere suppe på den tråd