/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Kvinde skamferet af Kat!
Fra : arne.jakobsen
Vist : 478 gange
50 point
Dato : 27-01-05 21:43

En af mine gode veninder blev for 3 dage siden kradset at sin Kat. I dag bed den hende i benet!!! Uffeduffeda!
Direkte adspurgt lyder det fra kvinden: "Jeg sagde kun til hende at hun måtte lære at gå lidt stille med dørene, og RITCH havde jeg et sår på benet.". Hvad så? Hvorfor bed hun dig idag? "Hun kunne ikke lide den nye farve på Kattegrusen i sin Katte-bakke". Av Av Av.
Nu bor jeg jo ikke på et Slot, ellers kunne der godt have været plads til en Ko-lem. Så Patsy kradser mig aldrig af den grund. Og selve tanken om en KO-bakke med Ko-grus kan gøre såvel mig som min bank-vildleder helt svedte. At jeg så også skulle investe i en GravKO for at få tømt Ko-bakken. Er jo helt skørt.
Så Patsy bor stadig i stalden. Og Muher glad det meste af tiden. Skulle hilse fra hende. (Hun har ALDRIG hverken kradset eller bidt mig.)

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 27-01-05 21:51

??? Det er betyder ingenting.

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 27-01-05 22:05

Patsy er hvis en dejlig nem ko.
Men mon ikke hun bliver ked af at bo i stald ?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 27-01-05 22:20

Nej - Trine

Hun er vant til det, og der er Hø i stalden, det er der ikke inde hos mig. Men jeg inviterer hende da ind i ny og næ for at lege i sin hoppe-gynge. Det sker selvfølgeligt at hun i ren glæde slipper en "Lille en". Det KUNNE da være at jeg skulle
anskaffe mig en Ko-bakke med tilhørende Ko-grus og placere under hoppe-gyngen.
Er der en handlekraftig Kandu'er der kunne tænke sig at påtage sig jobbet?

Accepteret svar
Fra : Trinethk

Modtaget 60 point
Dato : 27-01-05 22:22

tja... jeg har detsvære ingen Grav-ko, ellers skulle jeg nok være mand for det.

Godkendelse af svar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 28-01-05 14:12

Tak for svaret Trinethk.