/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Folkeskole / Spørgsmål
10  viviborgen 630
Rygøvelser på video
Fra : tinah
Vist : 3511 gange
100 point
Dato : 27-01-05 21:14

Jeg har brug for en video eller dvd med rygøvelser og instruktioner - for at styrke ryggen
Er der nogen her der kan anbefale noget og hvor kan jeg få fat i det?
tinah

Kommentar
Fra : tinah

Dato : 27-01-05 21:17

Sorry - forkert sted.......

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 27-01-05 21:19

Jeg kan ikke anbefale (da jeg ikke selv har prøvet) men jeg ved at f.eks. Charlotte Birchow har lavet en hel del videoer. Ikke kun med aerobics, men også mere målrettede øvelser. Det skulle ikke undre mig, om der også er en video med rygøvelser. (Købes de steer, man i øvrigt kan købe videoer)

Man skal så kunne holde ud at høre på hende hver gang man laver øvelser :S

Held og lykke med øvelserne

Accepteret svar
Fra : droslerne

Modtaget 110 point
Dato : 27-01-05 21:27

Du skal gå ned på bibloteket der ligger 4 forskellige vidioer, de anbefales af hospital og læger.
Jeg kan ikke huske hvad de hedder, men de hjælper dig 100 %.
Jeg har selv brugt dem efter anbefalinger fra hospitalet
Mvh Robert

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-01-05 21:51

Der er bl.a. denne http://www.borgen.dk/titler/sund_ryg_med_bold.htm

det er rygøvelser med en stor bold.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-01-05 22:02

Og her

http://www.dgi.dk/redaktionen/krumspring/5-2004/boegerogbix.aspx

i højre spalte klikker du på Årets Krumspring 2004

og her

http://www.borgen.dk/titler/sund_ryg.htm

Hvis ingen har kommenteret dit andet spørgsmål, kan du slette det og få dine point retur.

Hilsen ans

Godkendelse af svar
Fra : tinah

Dato : 21-09-06 12:53

Tak for svaret droslerne.