/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Program PC/Samsung X-450
Fra : wacher
Vist : 497 gange
500 point
Dato : 27-01-05 19:31

Har købt en Samsung X-450 og også købt et datakabel mellem PC/telefon. Der fulgte 2 cder med kablet. En med ringetoner, wallpaper og etc. og på den anden CD lå usb driveren til PCen samt en række programmer til PCen. På cden kan man vælge at se programmer til forskellige mobiltelefoner herunder Samsung. Vælger jeg Samsung får jeg en hel masse programmer at vælge imellem. Der står at programmerne passer til Samsung dit og dat...men min X-450 er ikke nævnt. Prøvede at installere et af dem..men programmet dør efter at have forbundet til telefonen så det var sikkert ikke det rigtige program. Er der nogen der ved hvilket program der passer til en Samsung SGH X-450
eller kan anbefale et program? Det jeg vil med programmet er at give telefonen ny ringe tone og taste en telefonbog ind.

Accepteret svar
Fra : jakjoe

Modtaget 500 point
Dato : 27-01-05 23:30
Kommentar
Fra : wacher

Dato : 28-01-05 22:27

Jeps det lå på cden og det fandt telefonen. Tak.

Godkendelse af svar
Fra : wacher

Dato : 28-01-05 22:27

Tak for svaret jakjoe.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 28-01-05 22:32

Siger også mange tak.
God weekend.

mvh
jakjoe